Så fik vi også prøvet at blive indlagt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Uha, så ved du lige hvordan jeg har det!  Mine fødder og hænder klør også utrolig meget...

Lige nu har jeg det okay, men jeg er træt af klovne fødderne

Ha ha jeps  Man kunne godt gå rundt og være en smule misundelig på dem der bare dansede igennem deres graviditet

Meeeeen, alt ubehaget er nu det hele værd, når man endelig står med resultatet i armene  Og gjorde det meget gerne igen, og tog gerne det hele med. Undtagen kløen, den var godt nok irriterende

Min kæreste sagde at specielt min højre fod lignede at franskbrød med 5 boller på  Han var da så sød. Og bagefter er mine fødder faktisk vokset et nr. i skostr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Ha ha jeps  Man kunne godt gå rundt og være en smule misundelig på dem der bare dansede igennem deres graviditet

Meeeeen, alt ubehaget er nu det hele værd, når man endelig står med resultatet i armene  Og gjorde det meget gerne igen, og tog gerne det hele med. Undtagen kløen, den var godt nok irriterende

Min kæreste sagde at specielt min højre fod lignede at franskbrød med 5 boller på  Han var da så sød. Og bagefter er mine fødder faktisk vokset et nr. i skostr.

Hahahaha! Mine fødder ligner også noget der er løgn altså!  Men det gør mig nu ikke noget hvis jeg skal en skostørrelse op

Anmeld

27. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Hahahaha! Mine fødder ligner også noget der er løgn altså!  Men det gør mig nu ikke noget hvis jeg skal en skostørrelse op

Det er en god undskyldning for at skifte alle sko ud

Anmeld

27. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Det er en god undskyldning for at skifte alle sko ud

Lige min tanke  Og så har jeg en ret lille fod i forvejen

Anmeld

27. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Lige min tanke  Og så har jeg en ret lille fod i forvejen

Du må lige fortælle mig om et par måneder, om dine fødder er vokset, det kunne være lidt sjovt at "kende" en anden det er sket for, det er åbenbart ikke helt normalt. De fleste kigger i hvert fald lidt mærkeligt på mig når jeg fortæller det

Anmeld

27. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Du må lige fortælle mig om et par måneder, om dine fødder er vokset, det kunne være lidt sjovt at "kende" en anden det er sket for, det er åbenbart ikke helt normalt. De fleste kigger i hvert fald lidt mærkeligt på mig når jeg fortæller det

Haha... Det skal jeg nok  Håber i hvert fald ikke de bliver mindre, så skal jeg til at købe børnesko!

Anmeld

27. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Haha... Det skal jeg nok  Håber i hvert fald ikke de bliver mindre, så skal jeg til at købe børnesko!

Ha ha ha ha  Dét tror jeg ikke du skal være nervøs for

Anmeld

27. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

Ha ha ha ha  Dét tror jeg ikke du skal være nervøs for

Det lyder godt  Jeg bruger jo kun liiiiige en 37 i sko (mest 36, men jeg nægter simpelthent at have så lille en fod!)

Anmeld

27. december 2011

Nessie

rikkeregnbue skriver:

Det lyder godt  Jeg bruger jo kun liiiiige en 37 i sko (mest 36, men jeg nægter simpelthent at have så lille en fod!)

He he  Ved fra min veninde at det heller ikke altid er nemt at finde pæne sko i den størrelse  Til gengæld er str. 39 tit udsolgt, fordi der er så mange der bruger dem

Anmeld

27. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nessie skriver:

He he  Ved fra min veninde at det heller ikke altid er nemt at finde pæne sko i den størrelse  Til gengæld er str. 39 tit udsolgt, fordi der er så mange der bruger dem

Ja, det er også træls!  Ved fra min mor af at hun er godt træt af at de altid er udsolgte dem hun vil ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.