rikkeregnbue skriver:
Ja, som overskriften siger 
Det startede aftenen den 24. Jeg kunne knap nok gå på mine egne fødder fordi de lige pludselig var EKSTREMT hævede pga. vand i kroppen. 
Jeg vidste godt jeg havde vand i kroppen, da jeg havde opdaget hvide pletter på mine fingre og derefter havde spurgt til en samtale på sygehuset om det var normalt og om det bare var derfor... Og det var det - heldigvis.
Meeeeeeen.... Den 25 da jeg så står op er det VIRKELIG slemt. Og jeg kan faktisk ikke gå. Mine fødder er ...... jamen 2 gange større end hvad de plejer! Så jeg ringer faktisk til lægevagten og hører ad om man må tage noget for det.
Jeg vidste jo godt at hvis jeg mente der var noget andet galt, at jeg skulle ringe til FG, men jeg mente at jeg lige så godt kunne spørge en fra lægevagten af... Det skulle jeg ALDRIG have gjort! - Eller... Jo, det var jo så i sidste ende smart nok 
Lægevagten ville se mig... Og efter jeg havde været der sendte han mig videre til FG i Sønderborg hvor jeg blev indlagt. Og derefter en maaaaaaaaaaaaaasse blodprøver osv osv. Åh gud.
Mit protein tal viser så +1, hvilket ikke må være særlig slemt, da de i sidste ende vælger at sende mig hjem! Men får jeg flere problemer eller symp. på noget så skal jeg ind igen 

ØV!
Så her sidder jeg (bare for at være RIGTIG ynkelig og træls!) med bækkenløsning, sukkersyge, for højt blodtryk og MASSER af vand i kroppen... Jamen juhuuu 

Kram mig som ALDRIG skal være gravid igen.... Lige indtil næste gang 
Sikke en omgang... det må ikke have været sjovt.