Så fik vi også prøvet at blive indlagt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

jaaaa så er det jo sNART  <UNDSKYLD  DE sjove tegn daniel ville lige hjælpe hihihihihi

Hahaha, det skal han da også have lov til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

B&J

rikkeregnbue skriver:

Hahaha, det skal han da også have lov til

jaaa han syntes det var vildt sjovt han grinte helt vildt hihihihi

Anmeld

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

jaaa han syntes det var vildt sjovt han grinte helt vildt hihihihi

Hvor lækkert!  Min mor er jo dagplejemor, så jeg kender godt det der med at de små liiiiige skal hjælpe  Heldigvis er det min mors pc det går udover når jeg er der! Haha

Anmeld

26. december 2011

B&J

rikkeregnbue skriver:

Hvor lækkert!  Min mor er jo dagplejemor, så jeg kender godt det der med at de små liiiiige skal hjælpe  Heldigvis er det min mors pc det går udover når jeg er der! Haha

hahahahahahaha jaaaa de vil meget gerne hjælpe med det hele de små banditter hihihi

Anmeld

26. december 2011

Laura.

rikkeregnbue skriver:

Jeg er 36 uger henne præcis i dag

uuuh... så er der jo ikke lang tid tilbage... hvor bliver det spændende... Men håber alt er vel nu.. ved du hvad køn det er ?

Anmeld

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

hahahahahahaha jaaaa de vil meget gerne hjælpe med det hele de små banditter hihihi

Hehe jep

Anmeld

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Laura. skriver:

uuuh... så er der jo ikke lang tid tilbage... hvor bliver det spændende... Men håber alt er vel nu.. ved du hvad køn det er ?

Nej, der er heldigvis ikke længe til mere  Ja, vi skal have en lille pige

Anmeld

26. december 2011

Laura.

rikkeregnbue skriver:

Nej, der er heldigvis ikke længe til mere  Ja, vi skal have en lille pige

Hvor fint... Ved I så hvad hun skal hedde ? Jeg håber ihvertfald at det komme til at gå jer godt fremover

Anmeld

26. december 2011

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Det lyder heller ikke rart! 30 graders varme.... Puhhh! Nu har jeg heldigvis meget varme fødder i forvejen, så jeg render bare rundt i klipklapper udenfor

Nuuuuurh klipklappere - er det ikke koldt nu? Jeg får forfrysninger bare ved tanken 

Anmeld

26. december 2011

Skønne Jønne

Men der var så ikke rigtig noget galt?
Jeg har nemlig også fået ekstrem meget vand i kroppen - mest fødder... Men da jeg havde mulighed for at tisse på en af de der pinde i torsdag var der ikke noget.. Kun som altid lidt, men ikke helt +1 og det må den jo gerne være...

Jeg ska til jordemoder i morgen så hun kan jo hjælpe mig... Men jeg kan da snart heller ikke vente længere på at snakke med en klog dame altså !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.