Så fik vi også prøvet at blive indlagt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.837 visninger
54 svar
0 synes godt om
26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, som overskriften siger

Det startede aftenen den 24. Jeg kunne knap nok gå på mine egne fødder fordi de lige pludselig var EKSTREMT hævede pga. vand i kroppen.

Jeg vidste godt jeg havde vand i kroppen, da jeg havde opdaget hvide pletter på mine fingre og derefter havde spurgt til en samtale på sygehuset om det var normalt og om det bare var derfor... Og det var det - heldigvis.

Meeeeeeen.... Den 25 da jeg så står op er det VIRKELIG slemt. Og jeg kan faktisk ikke gå. Mine fødder er ...... jamen 2 gange større end hvad de plejer! Så jeg ringer faktisk til lægevagten og hører ad om man må tage noget for det.

Jeg vidste jo godt at hvis jeg mente der var noget andet galt, at jeg skulle ringe til FG, men jeg mente at jeg lige så godt kunne spørge en fra lægevagten af... Det skulle jeg ALDRIG have gjort! - Eller... Jo, det var jo så i sidste ende smart nok

Lægevagten ville se mig... Og efter jeg havde været der sendte han mig videre til FG i Sønderborg hvor jeg blev indlagt. Og derefter en maaaaaaaaaaaaaasse blodprøver osv osv. Åh gud.

Mit protein tal viser så +1, hvilket ikke må være særlig slemt, da de i sidste ende vælger at sende mig hjem! Men får jeg flere problemer eller symp. på noget så skal jeg ind igen  ØV!

Så her sidder jeg (bare for at være RIGTIG ynkelig og træls!) med bækkenløsning, sukkersyge, for højt blodtryk og MASSER af vand i kroppen... Jamen juhuuu

Kram mig som ALDRIG skal være gravid igen.... Lige indtil næste gang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

hold da op en omgang..

Godt jeg ik bor med dig thihi..
Ejh spøg. Du må have fortsat go jul, og se nu og komme på beneren igen,

Anmeld

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

LouiseVous skriver:

hold da op en omgang..

Godt jeg ik bor med dig thihi..
Ejh spøg. Du må have fortsat go jul, og se nu og komme på beneren igen,

Jeg tror heller ikke min kæreste er så glad for at bo med mig lige nu  Hæhæhæ! Jeg kan og må absolut ingenting..

Og mange tak, fortsat god jul til dig også!

Anmeld

26. december 2011

TaAsJu

Arg for pokker det har da ikke vært sjovt og være dig... Uha det med alt det væske i kroppen kender jeg alt for godt.. Det gør ondt og er træls og man føler sig endnu mere som en hval end man normalt gør,..
Men god bedring

Anmeld

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mor til 2, snart 3 skriver:

Arg for pokker det har da ikke vært sjovt og være dig... Uha det med alt det væske i kroppen kender jeg alt for godt.. Det gør ondt og er træls og man føler sig endnu mere som en hval end man normalt gør,..
Men god bedring

Ja.... Er helt øm i fingre, tæer osv! Øvvv...  Synes godt nok også jeg har fået næsten det hele da ):

Mange tak

Anmeld

26. december 2011

B&J

puhh du har da godt nok lige fået det hele...

håber dine fødder er faldet igen og håber du glemmer det hele når du ligger med den dejlige baby i armene

Anmeld

26. december 2011

Clisolka

Du er da lidt uheldig 

Øv, det er bare ikke sjovt med alt det vand i kroppen - jeg har i hvert fald ikke glemt alt det vand jeg havde i kroppen i 30 graders varme - fy en sommer sidste år 

Anmeld

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

puhh du har da godt nok lige fået det hele...

håber dine fødder er faldet igen og håber du glemmer det hele når du ligger med den dejlige baby i armene

Er sikker på at jeg glemmer det hele når prinsessen er her og hun er helt sikkert det hele værd... Men ØV at jeg lige skal være så uheldig

Anmeld

26. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Du er da lidt uheldig 

Øv, det er bare ikke sjovt med alt det vand i kroppen - jeg har i hvert fald ikke glemt alt det vand jeg havde i kroppen i 30 graders varme - fy en sommer sidste år 

Det lyder heller ikke rart! 30 graders varme.... Puhhh! Nu har jeg heldigvis meget varme fødder i forvejen, så jeg render bare rundt i klipklapper udenfor

Anmeld

26. december 2011

B&J

rikkeregnbue skriver:

Er sikker på at jeg glemmer det hele når prinsessen er her og hun er helt sikkert det hele værd... Men ØV at jeg lige skal være så uheldig

ja det er rigtigt træls men håber virkelig at alt bliver godt når hun er ude hos jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.