Kan lilla godt gå til en dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

vitapigen

christinak skriver:

Vi har bestemt os for at købe Odder zip vognen på x-Dream stel og synes den med lilla kant bånd er så fin, men kan den farve godt gå til en dreng?

Jeg havde også valgt en lilla hvis det var mig. Om det så var en pige eller dreng er ligemeget synes jeg. Det er jo mere vigtigt at det klæder den person der går med barnevognen

Vi har selv en hel mørkelilla barnevogn til vores pige, men da jeg købte vognen var vi ikke 100 % sikker om detvar en pige der lå inde i maven Men det var det så, og hvis det er en dreng vi får næste gang vil jeg putte ham i den selvom den er lilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

vitapigen

maria_wt skriver:

JA JA OG JA..

Det her er min vogn og den blev direkte købt til en DRENG

Hey!!!!!!!! Den vogn har jeg også... bare til en pige, men da vi købte den var vi ikke 100 % sikker på det blev en pige

Men hvis mit næste barn er en dreng, vil jeg helt sikkert også putte ham i den

MEGA LÆKKER VOGN!!!!!!!!!!

Anmeld

23. december 2011

Nettemor

Tilmeldt skriver:

Det er den her!

tak

den syns jeg da helt klart sagtens at det kan gå til en dreng.. !!!

Anmeld

23. december 2011

Ellie79

Lilla er min ynglings farve - og uden at have sagt et ord sagde min farve forskrækkede kæreste at hans søn godt måtte gå i den mørke lilla farve (arve tøj fra storesøster) jeg synes det klær min søn. Kan tit godt tænke vi sætter vores børn i bås med drenge pigefarver.. Min store piger gik rigtig meget i grønt selvom mange synes det er en drenge farve.

Køb din yndlingsvogn du kommer til at elske den

Anmeld

23. december 2011

Mille83

Tilmeldt skriver:

Det er den her!

Sagtens, den er da ikke piget, hvertfald ikke hvis du spørger mig.....

Anmeld

23. december 2011

christinak

Vi er netop hjemvendt med en Odder zip med silver kant

Anmeld

23. december 2011

Fru.Mäes <3

Må nok indrømme at jeg ikke kunne finde på at købe en barnevogn med lille på, hvis jeg vidste jeg fik en dreng.. 

Men hver sin smag - man kunne jo osse vende den om! Det er ho noget DU skal se på, og ikke jeres søn.. Han er jo ligeglad 

Men som én skriver, så ville jeg putte et blåt myggenet til den og måske osse en blåt regnslag 

Anmeld

23. december 2011

Sommersko

Ja selvfølgelig kan I det.

synes man skal vælge den vogn man SELV synes er flot, og ikke tænke på hvilket køn, der skal ligge i den.

For hvorfor skal en barnevogn egentlig symbolisere kønnet?

Hvis jeg skulle have flere børn, og havde råd, ville jeg vælge en odder zip i sort med lilla stel - LIGEMEGET hvilken køn der lå i den.

HVis nu man skukkle have en dreng, men man ELSKEDE rød og ville have en rød vogn, så var det det man valgte ;-)

Så go for it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.