Kan lilla godt gå til en dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Nettemor

min første tanke var nej. men du skriver det bare er kant båndet. og at det er en mørk lilla.. og så tror jeg bedre det kan gå. jeg troede først at hele barnevognen ville være lilla

har du ikke et billed? så kan man nok bedre bedømme det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

lilledittemor

christinak skriver:

Vi har bestemt os for at købe Odder zip vognen på x-Dream stel og synes den med lilla kant bånd er så fin, men kan den farve godt gå til en dreng?

Jeg synes godt at en mørk lilla kan gå til en dreng

Jeg har gået rundt med min to-årige niece som var pakket ind i lilla fra top til tå - og nogle gamle mennesker troede alligevel at hun var en dreng..

Hun havde så også elefanthue på så man ikke kunne se hendes hår, men alligevel

Det er jo jeres valg hvis det er den i bedst kan lide - så er det den i skal have!

Anmeld

23. december 2011

Chr-Hei

syntes den er lidt svær... Fik i barselsgave et par lilla strømper og savlesmække til min søn... Damen der gav dem vidst udemærket vi fik en dreng Men jeg brugte det ikke.. Forærede det væk... Så tror som nogle skriver Lilla er en farve til begge køn.. Jeg ser det dog selv som en pige farve så tror det er meget efter hvad man selv syntes

Grøn bruger nogle jo også til piger..

Anmeld

23. december 2011

millesofie

christinak skriver:

Vi har bestemt os for at købe Odder zip vognen på x-Dream stel og synes den med lilla kant bånd er så fin, men kan den farve godt gå til en dreng?

i min verden findes der ikke pige og drenge farver

tilgengæld har alle jo farver som de bedre kan lide end andre og alle har en farve som de bliver glade af at kigge på

Lilla er en fed farve og hvis det skulle deles op i dreng og pige så synes jeg lilla klær drenge bedre end piger, desuden var lilla i 80'erne en drengefarve

ps JEG ELSKER LILLA

Anmeld

23. december 2011

SussieThyssen

christinak skriver:

Jada..sagtens

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. december 2011

serinasmor

må indrømme at når det er farven på barnevognen du spørger til så er jeg helt uden holdning ... 

eller måske den ikke skal være pink men ellers .. hvis du synes den er pæn og DU vil gå med den og den kan gå til dig .. så JA ,,, køb du bare en lilla barnevogn

Anmeld

23. december 2011

Laulund87

Ja selvfølgelig! Folk skal holde op med at være så farveforskrækkede 

Min datter er tit klædt i "drengefarver" og derfor tror folk hun er en dreng.. Men jeg er ligeglad

Anmeld

23. december 2011

Carina1977

Hvis den er mørk-lilla, synes jeg sagtens den kan gå an til en dreng. Min søn havde da en mørke-lilla jogging-dragt da han var helt lille....og det var da ikke piget på nogen måde.

Anmeld

23. december 2011

nettemor skriver:

min første tanke var nej. men du skriver det bare er kant båndet. og at det er en mørk lilla.. og så tror jeg bedre det kan gå. jeg troede først at hele barnevognen ville være lilla

har du ikke et billed? så kan man nok bedre bedømme det

Det er den her!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2011

Rosengreen

christinak skriver:

Ja da!

Vi købte samme model bare i brun med grøn kant.. Vi kendte ikke kønnet, men det blev en pige. Har aldrig synes der var noget galt i det  Og så meget "fylder" kanten ikke når man ser vognen, synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.