Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil sige, at du sagtens kan købe den lilla! Men ville nok tilføje noget traditionelt "drenge-farvet" sengetøj, myggenet eller lignende.. (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige set billedet af den lækre vogn...Jeg synes sagtens den kan bruges til både pige og dreng. Den er ret neutral, synes jeg...
Har lige set billedet, og JA en dreng kan sagtens være i sådan en fed vogn
Laulund87 skriver: Ja selvfølgelig! Folk skal holde op med at være så farveforskrækkede Min datter er tit klædt i "drengefarver" og derfor tror folk hun er en dreng.. Men jeg er ligeglad
Ja selvfølgelig! Folk skal holde op med at være så farveforskrækkede
Min datter er tit klædt i "drengefarver" og derfor tror folk hun er en dreng.. Men jeg er ligeglad
christinak skriver: Vi har bestemt os for at købe Odder zip vognen på x-Dream stel og synes den med lilla kant bånd er så fin, men kan den farve godt gå til en dreng?
Vi har bestemt os for at købe Odder zip vognen på x-Dream stel og synes den med lilla kant bånd er så fin, men kan den farve godt gå til en dreng?
Ja, da! Det kan jo være der kommer en pige i anden omgang
Vi har en pige og overvejede det lilla kantbånd .. Synes det ser vildt flot ud
Men .. Hvis nu vi får en dreng næste gang Så vi lod være :b
Men jeg synes det er en smagssag
Vil jeg godt mene du kan.. hvis jeg var dig ville jeg gøre det og så tilføje noget i drengefarve som myggenet eller sengetøj ...
så sagtens
kunne jeg ikke finde på at købe hvis jeg fik en dreng..
Det kunne jeg altså sagtens finde på. Jeg er på ingen måde farveforskrækket, når det kommer til Villads og det synes jeg heller ikke I skal være. Køb den vogn I synes bedst om Det skal li siges at min veninde har modellen med Tyrkis og hun har en pige.
Ja selvf.. Oscar har haft meget lilla
Syns den eneste farve man ikke kan bruge til en dreng er lyserød ..
Syns også man kan bruge alle farver til en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128