Kan lilla godt gå til en dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.534 visninger
37 svar
0 synes godt om
23. december 2011

christinak

Vi har bestemt os for at købe Odder zip vognen på x-Dream stel og synes den med lilla kant bånd er så fin, men kan den farve godt gå til en dreng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

_-Kathrine-_

christinak skriver:

Vi har bestemt os for at købe Odder zip vognen på x-Dream stel og synes den med lilla kant bånd er så fin, men kan den farve godt gå til en dreng?

Beklager, men jeg kunne ikke finde på det

Anmeld

23. december 2011

MorEllen

Jeg må også indrømme at jeg synes lilla er en pigefarve.. sorry..

Anmeld

23. december 2011

christinak

_-Kathrine-_ skriver:

Beklager, men jeg kunne ikke finde på det

Normalt ville jeg heller ikke, men det er en meget mørk lilla der er på vognen

Anmeld

23. december 2011

christinak

Morellen skriver:

Jeg må også indrømme at jeg synes lilla er en pigefarve.. sorry..

Er det nok også lidt

Anmeld

23. december 2011

christinak skriver:

Ja, altså, det sats tog vi! Hehe..

Jeg ELSKER den lilla, og synes den er mørk nok til at en dreng også godt kan bruge den.. Så hvis vi en gang skulle få en dreng, så køber jeg et lime grønt myggenet til.. så bliver den i hvert fald drenget, og synes at limegrøn går super fedt til lilla!

Anmeld

23. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

lilla syntes jeg er en pige farve, jeg havde ikke gjort det

Anmeld

23. december 2011

hekran

Det er meget forskelligt. Jeg er tvilling og bliver straks 30 år. På nogle portrætter, som blev taget af os da vi var ca 1 år gamle, sidder vi i hjemmestrikkede blondeveste... LILLA! Min bror haaaader de billeder, fordi han stadig mener, at det er utrolig tøset at han skulle have lilla på, men dengang var lilla ligesåmeget drengefarve. Jeg tror lilla er dagens grøn

Ved vores første barn købte vi en masse grønne/lime ting, som vi mente kunne gå til begge køn... det står jeg stadig ved, så sorry, ingen lilla til mine drenge, men gerne grøn til min tøs

Anmeld

23. december 2011

christinak

Tilmeldt skriver:

Ja, altså, det sats tog vi! Hehe..

Jeg ELSKER den lilla, og synes den er mørk nok til at en dreng også godt kan bruge den.. Så hvis vi en gang skulle få en dreng, så køber jeg et lime grønt myggenet til.. så bliver den i hvert fald drenget, og synes at limegrøn går super fedt til lilla!

Synes nemlig også den er mørk nok til en dreng godt kan bruge den og smart med det grønne net det er nogle fede farver sat sammen

Anmeld

23. december 2011

maria_wlt

JA JA OG JA..

Det her er min vogn og den blev direkte købt til en DRENG

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.