Barsel: Skulle jeres mænd aflevere din vandrejournal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Clisolka

Hmm det har jeg da ikke hørt noget om. Min kæreste skulle ikke bruge min vandrejournal  Men dæk de personlige oplysninger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

MLT

Wimmie skriver:

Ok, det er nok bare forskelligt fra sted til sted - irriterer mig bare lidt at vi ikke havde fået det at vide på forhånd... Oh well... 

Men ved du så om det er fint nok bare at sende noget af journalen? Altså bare toppen og ikke alle notaterne om graviditetsgener osv. Synes noget af det der står er ret privat...

Nu ved jeg ikke, om du har fået svar på det, men da jeg skulle aflevere min vandrejournal, fik jeg bare af vide, af min arbejdsgiver, at han kun skulle bruge det øverste på den - altså der hvor der står navn, personnummer og termin (kan ikke huske, om der står mere) .. Det kommer jo ikke arbejdsgiver ved, hvornår man sidst havde sin menstaution, samt de andre 'personlige' oplysninger  

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

det eneste de skal bruge fra den vandrejournal er personnummer og terminsdato, så du laver bare en kopi og streger de ting over de ikke må vide... 

Godt - det regnede jeg næsten også med 

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

EmmaJosephine skriver:

Nu ved jeg ikke, om du har fået svar på det, men da jeg skulle aflevere min vandrejournal, fik jeg bare af vide, af min arbejdsgiver, at han kun skulle bruge det øverste på den - altså der hvor der står navn, personnummer og termin (kan ikke huske, om der står mere) .. Det kommer jo ikke arbejdsgiver ved, hvornår man sidst havde sin menstaution, samt de andre 'personlige' oplysninger  

Nemlig - jeg synes heller ikke de behøvede at vide alt 

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

Babymor2010 skriver:

Hmm det har jeg da ikke hørt noget om. Min kæreste skulle ikke bruge min vandrejournal  Men dæk de personlige oplysninger 

Nemlig 

Anmeld

23. december 2011

D-Micka

Min kæreste skulle heller ikke bruge den
Så det forstår jeg ikke helt..

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

D-Micka skriver:

Min kæreste skulle heller ikke bruge den
Så det forstår jeg ikke helt..

Nej... jeg går næsten bare ud fra at det er forskelligt fra arbejdsplads til arbejdsplads.

Nu er den i hvert fald sendt uden alle de mere intime detaljer. Måske havde jeg været ligeglad hvis det bare havde været min mands chef, men da hun jo også er min chef synes jeg det blev lidt for mærkeligt at hun skulle læse disse ting.

Anmeld

24. december 2011

Kløver

Min mands arbejdsplads skulle have en kopi, og Det bliver jo behandlet som fortrolige oplysninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.