Babysam vs. Ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Kløver

Klart ønskebørn, der har jeg altid fået god behandling, hvorimod de i babySam ikke virker interessede i at yde hjælp og service.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Camulla

millesofie skriver:

der er meget dårligt at sige om babysam men jeg har altid fået en god service derinde

ønskebørn er en ryddelig og god butik med massere af personale

men babysam vinder i mine øjne fordi de har flere vare og større butikker

I Aalborg er der en stor Babysam og en lille og to store Ønskebørn, så jeg tror størrelsen er forskellig hvor henne i landet de ligger

Men håber da ikke at jeg får problemer med min barnevogn som jeg har købt i Ønskebørn. Du er den 2. der skriver negativt ang. reklamation  

Anmeld

23. december 2011

vitapigen

Camulla skriver:

Hvilken babyforretning synes du bedst om af de 2?

Begrund gerne  

Hel klart Ønskebørn

Synes man får den bedste bahandling og rådgivning hos Ønskebørn og så får jeg 10 % i et år, da jeg har købt barnevognen hos dem

Anmeld

23. december 2011

Hvem?

Camulla skriver:

Hvilken babyforretning synes du bedst om af de 2?

Begrund gerne  

Det kommer godt nok an på hvor det er henne, er jeg i Randers er det helt klart Babysam der vinder, men er jeg i Viborg eller Hobro er det helt sikkert Ønskebørn, så hælder nok mest til Ønskebørn - de laver også de vildeste tilbud til tider

Anmeld

23. december 2011

lio

Camulla skriver:

Ja da, kender bare ikke andre, derfor jeg valgte de her 2  

Danmarks Børn, de er lidt billigere end de andre nemlig.

Anmeld

23. december 2011

Ryberg

Vi har både babySam og ønskebørn i horsens.. Og jeg foretrækker babySam.. Mine veninder og jeg har flere gange fået elendig service i ønskebørn og de ved ingenting om noget som helst.. Hvorimod babySam er der fantastisk service med dygtige medarbejdere som kan vejede en i de fleste ting og er gode til at give lidt rabat

Anmeld

23. december 2011

MorEllen

Ønskebørn Helt klart
Jeg har bare været i Babysam et par gange.. Synes Ønskebørn har mere ordentlige varer. Også er der hyggelig personale og god service -det er iallefall hvad jeg har oplevet i Ønskebørn Hobro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.