Babysam vs. Ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Camulla

LunaLykke skriver:

Okay, tror jeg må i en ønskebørn i det nye år Har kun været i den babysam på Roskildevej i København og DER roder og er rimelig uoverskueligt. 

Den der Jalsøe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

An&Jo

Camulla skriver:

I Aalborg er der virkelig også dårlig service, ved ikke om jeg synes de er ligefrem snobbede, men der er mangel på personale og de er ikke særlig hjælpsomme...

har du været ue i den nye de har åbnet i skalborg??

der er kommet nyt personale, og butikken roder slet ikke som den gjorde ude i svenstrup..

læs eventuelt mit indlæg om hvordan jeg har oplevet dem, og det er baseret på at jeg skulle købe vogn da de "boede" i svenstrup men have lavet noget på vognen da de var flyttet ind til skalborg, der er meget bedre service der nu

Anmeld

23. december 2011

annec

maria_wt skriver:

HØRT..

I Odense er de skide forvirret og man kan rende rundt i en evighed uden at få hjælp..

De unge der er der kan ikke svare på en fis..

Nemlig! Og spurgte omkring en brystpumpe, og fik bare et svar somom jeg var snot dum

Anmeld

23. december 2011

Wimmie

Camulla skriver:

Hvilken babyforretning synes du bedst om af de 2?

Begrund gerne  

Ikea! 

Nåja, har stemt Ønskebørn da jeg synes de har nogle rigtig søde ting - især blandt babylegetøjet 

Har dog ikke købt særlig meget i nogle af butikkerne.

Anmeld

23. december 2011

Camulla

An&Jo skriver:

har du været ue i den nye de har åbnet i skalborg??

der er kommet nyt personale, og butikken roder slet ikke som den gjorde ude i svenstrup..

læs eventuelt mit indlæg om hvordan jeg har oplevet dem, og det er baseret på at jeg skulle købe vogn da de "boede" i svenstrup men have lavet noget på vognen da de var flyttet ind til skalborg, der er meget bedre service der nu

Ja, jeg har været i den og den er meget bedre ja. 

Vi var dog derude for at købe barnevogn og vi fik en virkelig dårlig service, så vi købte en i Ønskebørn i Klarup i stedet for. Vi fik den bedste behandling, 2000 kr. i rabat samt gratis pusletaske oveni. Jeg var derude den anden dag for at kigge på brystpumpe og ham vi købte barnevogn af sagde, at han ikke ville sælge mig en brystpumpe endnu, inden jeg vidste om amningen kom til at du, for så ville det være penge ud af vinduet for mig. Det er god service, synes jeg  

Men ja, de har ruppet sig i babysam efter de et flyttet til City Syd. Heldigvis  

Anmeld

23. december 2011

lycly

Camulla skriver:

Er det den der ligger overfor Netto??

Den ligger lige ved Ålholm plads. Tror det har været en Jalsøe engang, men det er en babysam nu

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Camulla skriver:

Ja, jeg har været i den og den er meget bedre ja. 

Vi var dog derude for at købe barnevogn og vi fik en virkelig dårlig service, så vi købte en i Ønskebørn i Klarup i stedet for. Vi fik den bedste behandling, 2000 kr. i rabat samt gratis pusletaske oveni. Jeg var derude den anden dag for at kigge på brystpumpe og ham vi købte barnevogn af sagde, at han ikke ville sælge mig en brystpumpe endnu, inden jeg vidste om amningen kom til at du, for så ville det være penge ud af vinduet for mig. Det er god service, synes jeg  

Men ja, de har ruppet sig i babysam efter de et flyttet til City Syd. Heldigvis  

tror helt sikekrt os at den i klarup er bedre end den anden i skalborg..

men jeg havde ingen bil så var lidt tvunget til at tage den i skalborg.. og hold nu op en elendig service de yder når det er dem der skal af med penge så at sige..

Anmeld

23. december 2011

Camulla

LunaLykke skriver:

Den ligger lige ved Ålholm plads. Tror det har været en Jalsøe engang, men det er en babysam nu

Ja, det er den jeg har været i. Den er SÅ rodet!! 

Anmeld

23. december 2011

lycly

Camulla skriver:

Ja, det er den jeg har været i. Den er SÅ rodet!! 

Det er den nemlig og man kan næsten ikke komme rundt med barnevogn. 

Anmeld

23. december 2011

Laura.

Helt sikkert ønskebørn. Jeg har kommet i BabySam meget få gange og ikke en eneste gang har en ekspedient spurgt om man kunne hjælpe. Det gør de tilgengæld i Ønskebørn.

En gang har jeg selv bedt om hjælp da jeg skulle finde en bodystucking som en af mine veninder også havde købt i en babySam. Jeg havde et billede af den. De havde den godt nok i str. 56, men jeg skulle bruge den i str. 50. Ekspedienten kunne heller ikke finde den på deres stativer og sagde så til mig, at den ville komme igen om 10-14 dage da det var en standarsvarer. Fint nok.. Jeg kommer igen, og stadig er den ikke at finde. Jeg spørger igen til den her bodystucking og får nu at vide at det er en udgået varer og det havde været en udsalgsvarer de sidste par uger.
Jeg blev ærligtalt knotten, for havde jeg nu vidst det eller fået det atvide, havde jeg jo købt den i str. 56.

Jeg har bare altid fået god rådgivning og service i Ønskebørn, så kommer kun i Babysam hvis det er absolut nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.