Babysam vs. Ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Camulla

An&Jo skriver:

tror helt sikekrt os at den i klarup er bedre end den anden i skalborg..

men jeg havde ingen bil så var lidt tvunget til at tage den i skalborg.. og hold nu op en elendig service de yder når det er dem der skal af med penge så at sige..

Ja, det er de. Vi var ude i den i City Syd for at bytte bunden fra vores Voksi pose og det kunne vi ikke. Vi måtte købe en ny til 400 kr. Men okay, min mand havde vist også vasket den forkert, den skulle have været vasket på uldprogram, det stod bare ingen steder... Men nu passer den da til en dukkevogn Ærgeligt jeg kun har drenge  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Skønne Jønne

maria_wt skriver:

HØRT..

I Odense er de skide forvirret og man kan rende rundt i en evighed uden at få hjælp..

De unge der er der kan ikke svare på en fis..

Hmm...

Jeg synes ellers at Ønskebørn i Odense er rimelig dårlig med hensyn til betjening - synes ikke det er andet end små piger der er der og de ved ikke så meget...

Jeg synes så også at den babysam i rosengårdcentret har et meget dårligt personale - når der er altså er nogen
Men babysam lige ved siden af synes jeg er god, synes de var så hjælpsomhed da vi skulle købe vognen

Men vi ved også hvad vi skal have inden vi går ind i sådan en butik, for ellers kan de jo køre en rundt i manegen med hvad der er bedst... Så vi har måske bare et par spørgsmål som de så er søde at svare på

Anmeld

23. december 2011

serinasmor

hmmm ... 

for mig står det faktisk lige ... 

dog sætter jeg ikke mine ben i babysam i aalborgs midtby ... har aldrig fået værre service end der ... eller det vil sige .. de har jo heller ikke rigtigt noget udvalg i andet end tøj og der roder ... 

men både ønskebørn og babysam i aalborgs citysyd er rigtigt gode og giver fin service .. de virker også begge steder som om de har styr på deres ting i bla autostole og butikkerne er pæne

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Babysam .. Har kun været i én Ønskebørn og det var en meget lille butik og jeg synes det føltes som om man nærmest ikke kunne bevæge sig rundt derinde .. Var så også højgravid - Men alligevel

Anmeld

23. december 2011

MaleneJensen

Har stemt babysam men syntes nu også meget godt om ønskebørn så det lidt svært af vælge men det ikke alt personale i ønskebørn i Hobro afdelingen jeg gider... Der 1 ud af 4 derude der ved havd hun snakker om..

Anmeld

23. december 2011

lio

må man sige en 3. ? synes nemlig begge er for dyre.

Anmeld

23. december 2011

Camulla

Qoco skriver:

må man sige en 3. ? synes nemlig begge er for dyre.

Ja da, kender bare ikke andre, derfor jeg valgte de her 2  

Anmeld

23. december 2011

bullerbassen

Har valgt babysam , har dårligere erfaringer fra ønske børn når det gælder reklamtion ... Så dårlig service har hørt det samme fra flere ...Så handler i babysam og kun ønske børn af nød .. De har lækkert tøj .Men køber IKKE udstyr der never ever

Anmeld

23. december 2011

millesofie

der er meget dårligt at sige om babysam men jeg har altid fået en god service derinde

ønskebørn er en ryddelig og god butik med massere af personale

men babysam vinder i mine øjne fordi de har flere vare og større butikker

Anmeld

23. december 2011

Trolde_mor

Uden tvivl ønskebørn! Her i Slagelse hjælper de altid, og hilser glad på en når man kommer, de tager sig god tid og ved noget om det forskellige.

I babysam, ved de knap at de sælger babyudstyr, vil ikke sælge andre barnevogne end emaljunga, kommer ikke og hjælper, og har præsteret at vente næsten 2 mdr. på en puslepude de sagde jeg ville kunne hente ugen efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.