Jeg har altid sagt at ønskebørn var min favorit, fordi jeg syntes de var mere hjælpsomme osv end de var ovre i babysam.. sådan var det ihvertfald da jeg skulle købe ny vogn til min dreng..
MEN jeg blev hurtigt klogere, for da der så skulle ordnes noget på vognen var ønskebørn så ubehagelige overfor mig, og fik den dårligste service jeg nogensinde har fået, og havde ikke drømt om at den kunne være så dårlig.. jeg følte mig overfuset og virkelig til grin..
Gik i babysam med den samme vogn, og de lavede det uden problemer på trods af at vognen ikke engang var købt derovre, men de kunne jo se på modellen at den ikke kunne være mere end maks et år gammel..
Det skal siges at jeg havde fået min kvittering væk, og jeg havde ringet til ønskebørn inden jeg kom ud med vognen, og de havde sagt at det var ikke noget problem, jeg kunne bare komme og så skulle de nok ordne det, men da jeg så kom derud var tonen en helt anden..

Babysam har os været så venlige at lave noget på min stokkevogn uden jeg havde kvittering med (jeg er en nørd til at holde styr på dem

) og det var igen helt uden problemer..
efter de episoder er jeg helt klart mere til babysam.. Det kan godt være de ikke er de bedste sælgere, men de er klart de bedste til at yde en service bagefter!! og helt ærligt, så ved jeg præcis hvad jeg skal have inden jeg går ind i butikken, så salget er jeg faktisk ret ligeglad med nu.. Jeg har aldrig sat mine ben i en ønskebørn butik siden jeg var udsat for det, og jeg kommer heller aldrig til det..
Anmeld