Babysam vs. Ønskebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Synes du bedst om Babysam eller Ønskebørn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.560 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Camulla

Hvilken babyforretning synes du bedst om af de 2?

Begrund gerne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

lycly

Jeg har aldrig været i en ønskebørn. Er det samme slags forretning med samme produkter eller ? Er bare nysgerrig

Anmeld

23. december 2011

annec

Ønskebørn.. Personalet inde i Babysam i Horsens, er lidt snobbet. Det er der mange der siger

Anmeld

23. december 2011

Camulla

LunaLykke skriver:

Jeg har aldrig været i en ønskebørn. Er det samme slags forretning med samme produkter eller ? Er bare nysgerrig

Ja det er det... Synes det er en pænere, mere ordentlig butik med sødere personale og flere ansatte  

Nu har jeg ikke været i alle Babysam butikker, kun nogle i Kbh og i Aalborg, men har været skuffet hver gang, både over hvordan der roder og over personalet og mangel på samme. Og jeg har tit hørt folk sige det samme, at det er dårlig service...

Anmeld

23. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
ønskebørn

der købte vi en koala vikle da vores søn var 3 uger gammel og skreg 24/7, den hjalp lige så snart vi prøvede den (han sov 3 timer på fars mave) ønskebørn var den eneste forhandler her i byen og vi har handlet der siden, synes babysam er lidt små kedelig ved siden af, men på den anden side, jeg har kun handler i babyforretninger 2 gange, ellers handler vi kun i mødrehjælpen eller brugt online

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Jeg har altid sagt at ønskebørn var min favorit, fordi jeg syntes de var mere hjælpsomme osv end de var ovre i babysam.. sådan var det ihvertfald da jeg skulle købe ny vogn til min dreng..

MEN jeg blev hurtigt klogere, for da der så skulle ordnes noget på vognen var ønskebørn så ubehagelige overfor mig, og fik den dårligste service jeg nogensinde har fået, og havde ikke drømt om at den kunne være så dårlig.. jeg følte mig overfuset og virkelig til grin..

Gik i babysam med den samme vogn, og de lavede det uden problemer på trods af at vognen ikke engang var købt derovre, men de kunne jo se på modellen at den ikke kunne være mere end maks et år gammel..

Det skal siges at jeg havde fået min kvittering væk, og jeg havde ringet til ønskebørn inden jeg kom ud med vognen, og de havde sagt at det var ikke noget problem, jeg kunne bare komme og så skulle de nok ordne det, men da jeg så kom derud var tonen en helt anden..

Babysam har os været så venlige at lave noget på min stokkevogn uden jeg havde kvittering med (jeg er en nørd til at holde styr på dem) og det var igen helt uden problemer..

efter de episoder er jeg helt klart mere til babysam.. Det kan godt være de ikke er de bedste sælgere, men de er klart de bedste til at yde en service bagefter!! og helt ærligt, så ved jeg præcis hvad jeg skal have inden jeg går ind i butikken, så salget er jeg faktisk ret ligeglad med nu.. Jeg har aldrig sat mine ben i en ønskebørn butik siden jeg var udsat for det, og jeg kommer heller aldrig til det..

Anmeld

23. december 2011

Camulla

annec skriver:

Ønskebørn.. Personalet inde i Babysam i Horsens, er lidt snobbet. Det er der mange der siger

I Aalborg er der virkelig også dårlig service, ved ikke om jeg synes de er ligefrem snobbede, men der er mangel på personale og de er ikke særlig hjælpsomme...

Anmeld

23. december 2011

maria_wlt

annec skriver:

HØRT..

I Odense er de skide forvirret og man kan rende rundt i en evighed uden at få hjælp..

De unge der er der kan ikke svare på en fis..

Anmeld

23. december 2011

lycly

Camulla skriver:

Ja det er det... Synes det er en pænere, mere ordentlig butik med sødere personale og flere ansatte  

Nu har jeg ikke været i alle Babysam butikker, kun nogle i Kbh og i Aalborg, men har været skuffet hver gang, både over hvordan der roder og over personalet og mangel på samme. Og jeg har tit hørt folk sige det samme, at det er dårlig service...

Okay, tror jeg må i en ønskebørn i det nye år Har kun været i den babysam på Roskildevej i København og DER roder og er rimelig uoverskueligt. 

Anmeld

23. december 2011

Camulla

LunaLykke skriver:

Okay, tror jeg må i en ønskebørn i det nye år Har kun været i den babysam på Roskildevej i København og DER roder og er rimelig uoverskueligt. 

Er det den der ligger overfor Netto??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.