Hurtig hjælp til weekendseng !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Maja_4000

Nemesis skriver:

Jeg ville vælge sådan en her :

http://www.dba.dk/seng-andet-materiale-deryan/id-7 8756557/

Eller faktisk HAR jeg allerede valft sådan en! Jeg købte en for 1 år siden og den er med alle steder. På ferier med fly, camping, bilferie og som gæsteseng.

Den fylder intet, vejer intet og kan bruges ude som inde.

:-) Sisse

Dem har jeg også kigget på .. Men fungerer det at ligge på "gulvet" for en 1-årig ? Forestiller mig at hun vil prøve at kravle ud hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Nemesis

Maja_4000 skriver:

Dem har jeg også kigget på .. Men fungerer det at ligge på "gulvet" for en 1-årig ? Forestiller mig at hun vil prøve at kravle ud hele tiden

Det fungerer super. Vi stiller den også nogle gange i en seng. Den kan ikke vælte. Her bliver der puttet i den og så bliver den lynet/lukket så der ikke kan kravles ud.

På div. hoteller har den stået på gulvet og det fungerer også fint.

:-) Sisse

Anmeld

22. december 2011

MorEllen

Maja_4000 skriver:

Som nogle nok har set er vores barnevogn blevet stjålet i nat .. Vi skal ud alle dage i julen og har jo så selvfølgelig brug for noget Caroline kan sove i ! 

Hvad skal man gå efter ? Har fundet 3 modeller her .. Nogle som kender dem ?

Fra jysk med madras .. 400 kr

Fra Jysk med madras .. 300 kr

Fra Babysam uden madras 250 kr .. 

Vi har den fra Babysam, også plejer vi at tage madrassen fra tremesengen med når vi skal bruge weekendsengen..

Jeg kender ikke de to andre, men den fra Babysam kan jeg iallefall anbefale Den er nem at sætte op og tager ikke stor plads når den er slået sammen..

Anmeld

22. december 2011

trunte24

Maja_4000 skriver:

Men så fylder madrassen jo en del Eller kan den rulles sammen ? :b

Ja, den fylder selvfølgelig lidt. Men ja den kan godt rulles sammen, det er nemlig en form for skummadras og den er ikke så tyk, men det er bedre end ingen madras.

De folde madrasser man kan få til weekendsengene fylder også en del synes jeg.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

trunte24 skriver:

Ja, den fylder selvfølgelig lidt. Men ja den kan godt rulles sammen, det er nemlig en form for skummadras og den er ikke så tyk, men det er bedre end ingen madras.

De folde madrasser man kan få til weekendsengene fylder også en del synes jeg.

Okay , må ud og kigge på det  

Anmeld

23. december 2011

Chevro

Jeg ved ikke med dem du har forslået :-) den eneste jeg har haft rigtig gode erfaringer med, er den fra Brio - super nem at slå ud, og det var ikke nødvendigt at købe ekstra :-) men den koster vist også lidt mere.

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Chevro skriver:

Jeg ved ikke med dem du har forslået :-) den eneste jeg har haft rigtig gode erfaringer med, er den fra Brio - super nem at slå ud, og det var ikke nødvendigt at købe ekstra :-) men den koster vist også lidt mere.

Sådan en har jeg aldrig set .. Hvor har du købt den ?

Anmeld

23. december 2011

Chevro

Det er vores lille nevø der har den, tror bestemt den er fra babysam :-) og den er nemlig super for den er nem at pakke ud og pakke ned igen. Kigger lige derinde (:

Anmeld

23. december 2011

Chevro

http://www.bornebiksen.dk/product/brio-rejseseng-6 34/

- kan ikke finde den på babysam. Men bl.a. her findes den, der er med garanti flere steder hvor den kan købes.

Anmeld

23. december 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Som nogle nok har set er vores barnevogn blevet stjålet i nat .. Vi skal ud alle dage i julen og har jo så selvfølgelig brug for noget Caroline kan sove i ! 

Hvad skal man gå efter ? Har fundet 3 modeller her .. Nogle som kender dem ?

Fra jysk med madras .. 400 kr

Fra Jysk med madras .. 300 kr

Fra Babysam uden madras 250 kr .. 

Vi har arvet den fra babysam og har en madras til. Den har holdt i 7 år og fejler intet. Den er så nem at slå ud og klappe sammen - den vil jeg anbefale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.