Hurtig hjælp til weekendseng !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Bb3031

Vi har weekenseng nr. 3 uden madres. Vi er fuldtud tilfredse med den. Vi købte en rullemadres i str. 70x120, som vi så ligger oven på den tilhørende foldemadres/ bund som kommer med sengen. Vi har aldrig haft problemer med den, hverken når den skal pakkes ud og foldes sammen. Bare man ved hvordan det skal gøres. Den er stabil og min dreng sover godt i den. Kan varmt anbefale den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Maja_4000

Miss T skriver:

Nu ved jeg ikke hvor meget hun vejer, men netto har tilbud på en rejsebabyseng til 75 kr som i evt. kunne købe indtil i finder den helt rette og vente på januarudsalget. Den kan tage op til 34 kg tror jeg der stod

Netto ?! Det må jeg lige kigge på

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Peiner skriver:

Vi har weekenseng nr. 3 uden madres. Vi er fuldtud tilfredse med den. Vi købte en rullemadres i str. 70x120, som vi så ligger oven på den tilhørende foldemadres/ bund som kommer med sengen. Vi har aldrig haft problemer med den, hverken når den skal pakkes ud og foldes sammen. Bare man ved hvordan det skal gøres. Den er stabil og min dreng sover godt i den. Kan varmt anbefale den.

Synes du så den er blød "nok" ? Hehe

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Maja_4000 skriver:

Netto ?! Det må jeg lige kigge på

Jeg har lige været i netto her i virum og der har de haft babyrejsesenge hele ugen i et eller andet parti til 75 kr. Den går så maks til 34 synes jeg der stod men tjek evt. hjemmesiden og se om den er der

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

serinasmor skriver:

meget stabil

Det er endnu ikke lykkedes serina at kravle ud af den .. men når hun forsøger så tipper den slet ikke   .. vi har en tumling af rang her i huset .. og den lader sig ikke mærke med det overhovedet  

Serina forsøger også at "vælte" sin tremmeseng ... ved ikke hvorfor ... men det er vel sjovt

og som flere af de andre nævner .. så ville jeg altså heller ikke mene den "madras" der hører med til de 2 andre senge er meget værd ... de kan godt gå til nød ( lidt som hvis du skulle sove på de gammeldags liggeunderlags i meget tyndt skum) .. men man sover altså ikke godt på sådan en

Super

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Miss T skriver:

Jeg har lige været i netto her i virum og der har de haft babyrejsesenge hele ugen i et eller andet parti til 75 kr. Den går så maks til 34 synes jeg der stod men tjek evt. hjemmesiden og se om den er der

Hun vejer kun 10 kg så det er helt fint  

Tak for tip Hehe

Anmeld

22. december 2011

Bb3031

Maja_4000 skriver:

Synes du så den er blød "nok" ? Hehe

Den vil aldrig være lige så blød som en rigtig madres, men synes godt det kan gå an. Idéen med en rejseseng forsvinder lidt, hvis man skal have en stor madres med på tur 

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Miss T skriver:

Kan ikke finde den på nettet :/

Anmeld

22. december 2011

spj

Maja_4000 skriver:

Babysam har en foldemadras til at ligge i .. Den koster så bare 200 kr ekstra 

Synes du den er stabil ?

Det håber jeg også .. Men håber mest at vi finder VORES vogn ! :b

Ja, det synes jeg den er. Hvor gammel er din datter?

Ja, det ville være dejligt hvis den kom tilbage.

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

spj skriver:

Ja, det synes jeg den er. Hvor gammel er din datter?

Ja, det ville være dejligt hvis den kom tilbage.

Hun er kun lige blevet 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.