Hurtig hjælp til weekendseng !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken weekendseng ville du vælge ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

17.675 visninger
39 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Maja_4000

Som nogle nok har set er vores barnevogn blevet stjålet i nat .. Vi skal ud alle dage i julen og har jo så selvfølgelig brug for noget Caroline kan sove i ! 

Hvad skal man gå efter ? Har fundet 3 modeller her .. Nogle som kender dem ?

Fra jysk med madras .. 400 kr

Fra Jysk med madras .. 300 kr

Fra Babysam uden madras 250 kr .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

maria_wlt

Jeg ville tage den aller billigste model... Når de skriver madras så skal det lige siges at den IKKE kan bruges til den dyt.. Det er en plade med noget halløj på.. IKKE en madras...

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

maria_wt skriver:

Jeg ville tage den aller billigste model... Når de skriver madras så skal det lige siges at den IKKE kan bruges til den dyt.. Det er en plade med noget halløj på.. IKKE en madras...

Den fra Babysam har "polstret bund" .. Tror du det er det Jysk mener med "madras" ? :b

Anmeld

22. december 2011

spj

Jeg har stemt den fra babysam.

Mine forældre har købt en i en lokal børnebutik til 200 kr og der sagde de der var madras i, men som en anden skriver er det altså bare en plade med stof på. Ikke en madras efter min mening. Så de har købt en ekstra rigtig foldemadrad og lagt i.
Deres seng minder meget om den fra babysam.

Mine Svigerforældre har den fra babysam og den er rigtig fin. De har så ikke ville købe en madras men bare lagt et vattæppe i bunden.

Og hvor er det altså bare ærgerligt med jeres barnevogn. Det er utroligt folk ikke kan lade andres ting være.
Håber i klare den uden en vogn og kan finde en god en nu der snart er tilbud.

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

spj skriver:

Jeg har stemt den fra babysam.

Mine forældre har købt en i en lokal børnebutik til 200 kr og der sagde de der var madras i, men som en anden skriver er det altså bare en plade med stof på. Ikke en madras efter min mening. Så de har købt en ekstra rigtig foldemadrad og lagt i.
Deres seng minder meget om den fra babysam.

Mine Svigerforældre har den fra babysam og den er rigtig fin. De har så ikke ville købe en madras men bare lagt et vattæppe i bunden.

Og hvor er det altså bare ærgerligt med jeres barnevogn. Det er utroligt folk ikke kan lade andres ting være.
Håber i klare den uden en vogn og kan finde en god en nu der snart er tilbud.

Babysam har en foldemadras til at ligge i .. Den koster så bare 200 kr ekstra 

Synes du den er stabil ?

Det håber jeg også .. Men håber mest at vi finder VORES vogn ! :b

Anmeld

22. december 2011

serinasmor

Maja_4000 skriver:

Som nogle nok har set er vores barnevogn blevet stjålet i nat .. Vi skal ud alle dage i julen og har jo så selvfølgelig brug for noget Caroline kan sove i ! 

Hvad skal man gå efter ? Har fundet 3 modeller her .. Nogle som kender dem ?

Fra jysk med madras .. 400 kr

Fra Jysk med madras .. 300 kr

Fra Babysam uden madras 250 kr .. 

serinas weekendseng er ikke vores egen ... den har min mor nemlig købt så den står altid hos dem .. det er en nr 3 ... den er supernem at slå ud hun har købt en foldemadras der passede til .. så fylder den måske lidt mere .. men prinsessen sover godt ( det samme kommer de fremtidige børnebørn til ) ...

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

serinasmor skriver:

serinas weekendseng er ikke vores egen ... den har min mor nemlig købt så den står altid hos dem .. det er en nr 3 ... den er supernem at slå ud hun har købt en foldemadras der passede til .. så fylder den måske lidt mere .. men prinsessen sover godt ( det samme kommer de fremtidige børnebørn til ) ...

Synes du den er stabil ? Caroline rejser sig nemlig op i tremmesengen og hiver i kanten .. Som om hun prøver at vælte den 

Anmeld

22. december 2011

MinNoah

Vi har nummer 3, den er fint stabil - men den er et mareridt at folde sammen! Men er de fleste weekendsenge nok

Anmeld

22. december 2011

serinasmor

Maja_4000 skriver:

Synes du den er stabil ? Caroline rejser sig nemlig op i tremmesengen og hiver i kanten .. Som om hun prøver at vælte den 

meget stabil

Det er endnu ikke lykkedes serina at kravle ud af den .. men når hun forsøger så tipper den slet ikke   .. vi har en tumling af rang her i huset .. og den lader sig ikke mærke med det overhovedet   

Serina forsøger også at "vælte" sin tremmeseng ... ved ikke hvorfor ... men det er vel sjovt

og som flere af de andre nævner .. så ville jeg altså heller ikke mene den "madras" der hører med til de 2 andre senge er meget værd ... de kan godt gå til nød ( lidt som hvis du skulle sove på de gammeldags liggeunderlags i meget tyndt skum) .. men man sover altså ikke godt på sådan en

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Nu ved jeg ikke hvor meget hun vejer, men netto har tilbud på en rejsebabyseng til 75 kr som i evt. kunne købe indtil i finder den helt rette og vente på januarudsalget. Den kan tage op til 34 kg tror jeg der stod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.