Hurtig hjælp til weekendseng !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Maja_4000

spj skriver:

Ja, det synes jeg den er. Hvor gammel er din datter?

Ja, det ville være dejligt hvis den kom tilbage.

Hun er kun lige blevet 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Isabeau

Vi har den sorte fra Jysk. Madrassen er dog noget flad i det... Den ef udmærket til prisen, men vores driller lidt når vi skal slå den ud. Der er sådan nogle klik-dimser på hver side, som lige skal gå i hak. 

Men ellers fin Stella sover i den til daglig her - med en tyk madras.

Anmeld

22. december 2011

spj

Maja_4000 skriver:

Hun er kun lige blevet 1 år

Hvis i har et tykt vattæppe vil jeg sige i godt kan bruge det som madras her i starten også vente med at købe en madras hvis det er.
Min datter sover fint ude hos hendes farmor og farfar i rejsesengen med et vattæppe som madras, men hun har også kun sovet i den nogle timer når vi har været på besøg og hun så bliver puttet der indtil vi skal hjem.

Anmeld

22. december 2011

malo

Maja_4000 skriver:

Som nogle nok har set er vores barnevogn blevet stjålet i nat .. Vi skal ud alle dage i julen og har jo så selvfølgelig brug for noget Caroline kan sove i ! 

Hvad skal man gå efter ? Har fundet 3 modeller her .. Nogle som kender dem ?

Fra jysk med madras .. 400 kr

Fra Jysk med madras .. 300 kr

Fra Babysam uden madras 250 kr .. 

Jeg ville ikke tage en med lynlås i, men en af de andre og så købe en foldemadras til - ellers er de rigtig hårde. Kan ikke huske hvilket mærke vi har i rejseseng, men har købt sådan en foldemadras fra Babysam til den.

Anmeld

22. december 2011

Miss T

Maja_4000 skriver:

Kan ikke finde den på nettet :/

Kan hellere ikke lige se den, men ved at de har et parti herovre hos os.. Prøv at tjekke nede i din lokale netto..

Anmeld

22. december 2011

trunte24

Maja_4000 skriver:

Som nogle nok har set er vores barnevogn blevet stjålet i nat .. Vi skal ud alle dage i julen og har jo så selvfølgelig brug for noget Caroline kan sove i ! 

Hejsa.

Jeg har lige købt den fra Babysam og så den billigste madras til en tremmeseng fra IKEA det er bare en syper løsning

/Line

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

trunte24 skriver:

Hejsa.

Jeg har lige købt den fra Babysam og så den billigste madras til en tremmeseng fra IKEA det er bare en syper løsning

/Line

Men så fylder madrassen jo en del Eller kan den rulles sammen ? :b

Anmeld

22. december 2011

Pigent

Maja_4000 skriver:

Nummer 3 også købe en madras 

Anmeld

22. december 2011

Mother-love

Jeg har stemt billede 1 fordi der er madres i. Og i ville kunne bruge den som en slags kravlegård hvor hun kan kravle ind og ud af. Den ville være god til at bygge hule i. Og så er den bare sødest med Peter plys på. Så er der jo også lidt og kigge på. Men desværre er den også den dyrereste. Men den ville jeg have valgt hvis det var mig

Anmeld

22. december 2011

Nemesis

Jeg ville vælge sådan en her :

http://www.dba.dk/seng-andet-materiale-deryan/id-7 8756557/

Eller faktisk HAR jeg allerede valft sådan en! Jeg købte en for 1 år siden og den er med alle steder. På ferier med fly, camping, bilferie og som gæsteseng.

Den fylder intet, vejer intet og kan bruges ude som inde.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.