Gevinst i første hug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Sildefisk

fik fjernet spiral (hormon) i jan, begyndte projekt baby juli og blev gravid med det samme. lillesøster (som ikke var planlagt) kom i første hug da M var 5 mdr 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

K&S

Kathepige skriver:

Hej piger.Hvor mange af jer havde gevinst i første forsøg og hvor længe havde i været uden prævention - p-piller før det lykkedes?

Jeg har ikke taget p-piller i mange år, men da vi gik aktivt igang med PB, nåede jeg at have min mens 1 gang, så stod jeg med en positiv test  

Anmeld

20. december 2011

Skønne Jønne

Kathepige skriver:

Okay - det er sgu da godt gåetStoppede med mine piller i november, mens i december og hygge i det, jeg kan regne mig frem til, var i ÆL-perioden. Så er lidt spændt. Det her graviditetshalløj er også pænt ukendt, så skal jo suge en masse informationer til mig

Vil bare lige smide en kommentar
Du kan ikke regne med en regelmæssig ægløsning før efter ca 3mdr efter du er stoppet på pillerne...
Jeg stoppede på p-pillen midt i januar og havde så mens to gange og er nok blevet gravid d. 28. April - men i forhold til ens termin begynder man jo at tælle uger fra sidste mens... Men det kan man ikke når det har været uregelmæssigt jo... Så det har jo ikke været særlig regelmæssigt...
Så selvom der gik er par mdr så synes jeg stadig det er rimelig hurtigt - og det skete da vi mindst tænkte over det midt i flytning osv...

Så bare giv det lidt tid og hyg jer med der hårde arbejde

Anmeld

20. december 2011

SussieThyssen

channie-g skriver:

nååååå troede faktisk dine børn var "små" børn, max 16-17 år hehe så der kan man bare se hehe

LOL jeg er en gammel kone på næsten 53.

Den yngste er 14, nr 2 bliver lige straks 21 og nr 3 er 30

Anmeld

20. december 2011

MariaJ

Blev gravid i første hug begge gange  - eller rettere lidt før vi havde tænkt os at begynde at prøve med den første, og i første hug med nr 2.

Jeg var stoppet med p-piller et år i forvejen af andre grunde, og har eller ikke spist p-piller mellem nummer et og nummer to.

Anmeld

20. december 2011

H+S Skjolgborg.

Hej piger.Hvor mange af jer havde gevinst i første forsøg og hvor længe havde i været uden prævention - p-piller før det lykkedes?

Med barn nummer 3 starte vi efter mens slutte den 30 dec 2008(den starte den 24 dec) og 7 april kom vi hjem fra vores første kæresterejse på tenrife og jeg var så dårlig fra den 7 april og i nogle uger derfra og 15 april 2009 teste jeg så positiv på 4+2 henne så have jo svaret hvorfor jeg var så dårlig*GH*. Jeg var ellers hos lægen samme morgen der den 15 april for vi ville gerne have en henvisingen til gynækolog da jeg jo viste jeg ikke kunne holde på et foster ude hjælp af piller/progestan og gik derfra med henvisingen og tog så lige en test og en mere morgen efter og kom så til gynækolog hver 14 dag + pillerne hverdag til uge 10+0 henne og efter alle scanningerne sagde den ikke termin den 21 dec efter det røde men den 24-26 dec og de sidste 3 gang med nakkefold og md scanningen sagde den 24 dec jeg fik min dejlig søn Tobias den 23 dec 2009 kl 8,27 var han ikke født der så var han det afligevel bare senere for skulle sættes igang den dag skulle ring derind kl 8.00 og få en tid lidt senere samme morgen.Så endelig den dag jeg teste positiv var jeg endelig kun 3+6 henne.Med min datter/barn nummer 2 lidt det samme alle scaningerne sagde termin senere ind udfra mit det røde så den dag jeg teste positiv var jeg kun 3+5 henne.Med mit første barn ville den bare ikke bleve positiv på 4+4 eller 5+5 ikke før hos lægen på 6+3 var den mega positiv og var der endelig så jeg har sikkert ikke været så langt henne efter det rød den gang også.

Xxx finger for du ikke skal gå for langtid før den er positiv.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.