Gevinst i første hug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.604 visninger
35 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Flødebollen

Hej piger.Hvor mange af jer havde gevinst i første forsøg og hvor længe havde i været uden prævention - p-piller før det lykkedes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

sandorff

Kathepige skriver:

Hej piger.Hvor mange af jer havde gevinst i første forsøg og hvor længe havde i været uden prævention - p-piller før det lykkedes?

alle tre gange er jeg blevet gravid i første hug. efter første graviditet har jeg ikke været på p-piller eller noget andet ( vi brugte kondom ).
men, som skrevet, første hug med alle tre børn.

Anmeld

19. december 2011

4kløver

Kathepige skriver:

Her stoppede jeg dec 08 mens først i jan. Gravid sidst i jan

Anmeld

19. december 2011

Flødebollen

4kløver skriver:

Her stoppede jeg dec 08 mens først i jan. Gravid sidst i jan

Hvor længe havde du været på p-piller forinden?

Anmeld

19. december 2011

SussieThyssen

Kathepige skriver:

Tjaaa..jeg har altid været sådan indrettet, at der skal bare kigges på mig uden bukser, så har jeg været gravid
Det har mere knebet med at holde på dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2011

4kløver

Kathepige skriver:

Hvor længe havde du været på p-piller forinden?

Ca 8 år

Anmeld

19. december 2011

Flødebollen

SussieThyssen skriver:

Tjaaa..jeg har altid været sådan indrettet, at der skal bare kigges på mig uden bukser, så har jeg været gravid

Kærligst
Sussie

Der er sjovt, som nogle bare er super-fertileTrist, når man ikke kan holde på dem

Anmeld

19. december 2011

Flødebollen

4kløver skriver:

Ca 8 år

Okay - det er sgu da godt gåetStoppede med mine piller i november, mens i december og hygge i det, jeg kan regne mig frem til, var i ÆL-perioden. Så er lidt spændt. Det her graviditetshalløj er også pænt ukendt, så skal jo suge en masse informationer til mig

Anmeld

19. december 2011

channie-g

Kathepige skriver:

var a pillen i 8 dage inden æl og tog den så der i første hug... nu har vi den skønneste lille fyr

Anmeld

19. december 2011

channie-g

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

hehehehhehe det første a din kommentar fik lige et lille smil frem her hjemme hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.