Gevinst i første hug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

maria_wlt

Begge mine er lavet i første hug...

Første gang havde jeg været på p-piller i 11 år Ingen p-piller anden gang da vi ikke nåede det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Jonatansmor

Kathepige skriver:

Hej piger.Hvor mange af jer havde gevinst i første forsøg og hvor længe havde i været uden prævention - p-piller før det lykkedes?

Jeg blev gravid den uge jeg glemte at spise mine p-piller. Fandt først ud af det meget længere henne.

Men nu kan jeg med nogenlunde sikkerhed sige, jeg glemte min p-pille en lørdag-torsdag og det er i den uge drengen blev undfanget.

Anmeld

20. december 2011

Jibbe

Jeg er blevet gravid 2 gange i første hug og 1 gang i 2 hug. Den i andet hug mistede jeg og før det havde jeg været på p piller i 13 år.

Anmeld

20. december 2011

norenberg

første gang 3 mdr
anden gang 4½ år
tredie gang første hug

Anmeld

20. december 2011

Baby2010/2013

Kathepige skriver:

Hej piger.Hvor mange af jer havde gevinst i første forsøg og hvor længe havde i været uden prævention - p-piller før det lykkedes?

Jeg stoppede med p-piller august 2009 bare for at skåne min krop lidt, bestemte os for projekt baby midt februar 2010, og testede positivt start april  Så det gik ret stærkt.

Anmeld

20. december 2011

Rosa

Jeg blev gravid i aller-allerførste hug. Faktisk blev jeg gravid 14 dage før vi begyndte at prøve, men det vidste vi jo først til NF-scanningen da jeg blev rykket 2 uger frem 

Anmeld

20. december 2011

FrkZier

Kathepige skriver:

til at starte med vil jeg lige sige min graviditet ikke var planlagt, bare så du/i ikke bliver forvirrede (er dog RIGTIG glad for det)

jeg var på p-piller da jeg blev gravid, men havde glemt dem i 2 dage og det passede så åbenbart lige med det var da jeg havde ægløsning(burde jeg jo egentlig slet ikke have på p-piller), vi tog det ikke så tungt at jeg havde glemt mine piller fordi jeg har fået afvide af min læge at det ville være svært, på grænsen til umuligt for mig nogensinde at blive gravid grundet to operationer i livmoderen og æglederene.

- derfor var jeg heller aldrig et sekundt i tvivl om hvor vidt jeg skulle beholde barnet eller ej, det var jo stort set et mirakel jeg blev gravid

så ja man kan vel godt sige at jeg blev gravid i første hug, selvom vi ikke helt forsøgede på at blive gravide

Anmeld

20. december 2011

channie-g

SussieThyssen skriver:

Jada..hun er da ivrig skribent herinde

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=13437

Og jeg har 3 pragtfulde børnebørn

nååååå troede faktisk dine børn var "små" børn, max 16-17 år hehe så der kan man bare se hehe

Anmeld

20. december 2011

Møn-Mor

Jeg spiste p-pille pakken op og fik så min forventede mens, startede jo så ikke op på p-piller igen og havde én cyklus (37 dage), hvorefter jeg fik mens igen og herefter var jeg så gravid.

Spiste sidste p-pille 6. marts 2011 og havde sidste menstruations første dag d. 14. april og har nu termin d. 23. januar 2012 .

Så her er det gået overraskende hurtigt, trods p-pille brug i 11 år.

/Winnie

Anmeld

20. december 2011

Benjamins'mor

Første hug. En fejl, for glemte mine p-piller, men fik en sund, rask og dejlig søn ud af det.

Min mor skal man nærmest også bare kigge på, hun bliver SÅ nemt gravid, hun har så også mistet 2 gange, og fået 1 abort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.