Slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

Det håber jeg også

Har jo fået lavet to hindeløsninger og hvis hun ikke er ude inden d. 25., så tager de vandet

Hvordan kan det egentlig være at de gav dig lov til at få taget vandet så tidligt? Har du komplikationer eller bare en sød jordemoder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Det håber jeg også

Har jo fået lavet to hindeløsninger og hvis hun ikke er ude inden d. 25., så tager de vandet

Hvor er det spændende Det kan være du får dig en hård jul, men en fantastisk julegave! 

og sender dig en masse vestøv 

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

Nej selvfølgelig er du ikke en dårlig mor  Jeg mener dog, at man skal strække sig RIGTIG langt for sine børn, og der vil mange gange komme ting og situationer, hvor du må tilsidesætte dig selv enormt meget for barnets skyld!
Jeg vidste selv på forhånd at jeg ville have det svært med amning. Men jeg besluttede at gøre alt hvad jeg kunne for at klare det. Først skulle jeg overvinde smerterne, dernæst skulle jeg 'bare' holde ud til han var 4 måneder, 6 måneder. Og pludselig endte det med, at jeg ammede til han var næsten 11 måneder, og jeg var SÅ stolt  Og det blev faktisk helt hyggeligt efterhånden som tiden gik og jeg vænnede mig til det!

Selvfølgelig skal man strække sig uendeligt langt for sine børn. Men dette er det eneste punkt hvor jeg siger fra. Og det er simpelthen ikke en mulighed for mig at amme normalt, da det vil gå ud over min "livskvalitet" eller hvad jeg skal kalde det, uden at sige for meget 

Rigtig flot at du stod fast og gjorde det Men du har også taget en beslutning om at det ville du bare..

Jeg er helt overbevist om at jeg aldrig vil kunne nyde det, på nogen måde.. Men hvem ved.. måske ændrer det sig..

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

Hvordan kan det egentlig være at de gav dig lov til at få taget vandet så tidligt? Har du komplikationer eller bare en sød jordemoder?

Jeg er 2cm åben og har en meget kort livmodehals som er meget blød og medgørelig

Og så er der både nogle komplikationer - men også fantastisk personale på Hvidovre Hospital

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Miss Church skriver:

Hvor er det spændende Det kan være du får dig en hård jul, men en fantastisk julegave! 

og sender dig en masse vestøv 

Ja, det ville nok være den bedste julegave nogensinde

Tak søde

GOD JUL

Anmeld

23. december 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

Jeg er 2cm åben og har en meget kort livmodehals som er meget blød og medgørelig

Og så er der både nogle komplikationer - men også fantastisk personale på Hvidovre Hospital

Dejligt du oplever god omsorg derude! Det gjorde jeg generelt også. undtagen på Svangre, hvor der var en meget tarvelig jordemoder. Der er heldigvis langt imellem

Anmeld

23. december 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

Selvfølgelig skal man strække sig uendeligt langt for sine børn. Men dette er det eneste punkt hvor jeg siger fra. Og det er simpelthen ikke en mulighed for mig at amme normalt, da det vil gå ud over min "livskvalitet" eller hvad jeg skal kalde det, uden at sige for meget 

Rigtig flot at du stod fast og gjorde det Men du har også taget en beslutning om at det ville du bare..

Jeg er helt overbevist om at jeg aldrig vil kunne nyde det, på nogen måde.. Men hvem ved.. måske ændrer det sig..

Det lyder soom om du har dine grunde til at vælge som du gør! Og det skal du også bare stå fast ved

Held og lykke med fødslen og det videre forløb

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

Det lyder soom om du har dine grunde til at vælge som du gør! Og det skal du også bare stå fast ved

Held og lykke med fødslen og det videre forløb

Præcis - det har jeg nemlig

Tusind tak og god jul

Anmeld

23. december 2011

Becks

Jeg er jo én af dem som ikke mener, at slankepiller, slankepulver osv. er vejen frem. Men en varig livstilsændring..

Nu kan jeg så læse mig frem til, at du "kun" vil bruge det som en kickstarter, og så synes jeg du har rigeligt i Nupo.. At du både vil have Nupo, vægtvogterne OG slankepiller smadrer din krop fuldstændig, og er sikker på det også dræner dig for energi.. Det er vel ikke det du har brug for med en lille ny, som med garanti også vil tære på din energi..

Mit råd er, at du bruger Nupo i max en måned, for at kickstarte dit vægttab (Forudsat du ikke ammer, hvilket jeg kan læse mig frem til du ikke vil) Og derefter kun bruger vægtvogterne, går lange ture med prinsessen, spiser sundt og varieret..

Anmeld

23. december 2011

lilledittemor

Becks skriver:

Jeg er jo én af dem som ikke mener, at slankepiller, slankepulver osv. er vejen frem. Men en varig livstilsændring..

Nu kan jeg så læse mig frem til, at du "kun" vil bruge det som en kickstarter, og så synes jeg du har rigeligt i Nupo.. At du både vil have Nupo, vægtvogterne OG slankepiller smadrer din krop fuldstændig, og er sikker på det også dræner dig for energi.. Det er vel ikke det du har brug for med en lille ny, som med garanti også vil tære på din energi..

Mit råd er, at du bruger Nupo i max en måned, for at kickstarte dit vægttab (Forudsat du ikke ammer, hvilket jeg kan læse mig frem til du ikke vil) Og derefter kun bruger vægtvogterne, går lange ture med prinsessen, spiser sundt og varieret..

Jeg mener helt bestemt at lyn-kure er fantastiske.. Men selvfølgelig følger en varig livsstilsændring med efter

Det var også en måneds tid jeg ville bruge Nupo kuren - derefter bare almindelig Vægt Vogter program kombineret med Alli eller evt. andre slankepiller Men det er alt efter hvor effektiv Nupo kuren har været.

For jeg har også en suppekur som jeg kan ty til - som giver al den nærig man har brug for, samtidig med at man taber sig ret hurtigt.

Men jeps, er helt indstillet på sund, varieret kost og motion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.