Anonym skriver:
Vi var i weekenden på besøg hos farmor og farfar. Det var rigtigt hyggeligt og vores datter på snart 2 år elsker at være der på besøg. Hun er blevet passet af farmor og farfar mange gange. Under middagen ville hun ikke rigtigt sidde ved bordet og går i stedet rundt og leger. I et uopmærksomt øjeblik fra vores side gav farfar hende hans glas med hvidvin og lod hende smage
.
Hvad sker der! Det gør man da ikke. En 2-årig skal sgu da ikke have alkohol!
Han kunne ikke selv se han havde gjort noget forkert
Har i andre været udsat for noget lignende?
og hvad gør vi fremover?
åh gud hvor here bevares

ville nok lige klappe hesten og tage det roligt . .
dit barn dør ikk af at smage

hvis et barn ville dø af at smage så havde der ikk været så mange gamle som vi har hi hi . .
min mor er enda også af den gamle type og hvis hun står og drikker et glas rødvin og min dreng på 1 ½ kommer og gerne vil smage så lader hun ham smage, self får han jo ikk engang en mundfuld, vi snakker her om væske på læberne som man får smagen af, og det skader overhovdet ikk nogen eller noget
jeg har et billed fra da jeg var knap halvanden og jeg står med en øl og smager og min far kigger smilene og venter på andsigtskaren som børn typisk kommer med når det er noget der er harsk at smage på . .
derfor syntes jeg at man sku slappe lidt af , det er jo ikk hver dag at dette sker at et barn lige får noget usundt , det er jo en sjælendt gang at sådan noget sker, og nu her i julemånden er der jo extra smag og prøvelser for små børn da alt er sødt og lækkert
Anmeld