Vil nogen hjælpe mig med et ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

det vil jeg prøve at gøre  selvom det er svært at tænke på andet lige nu... 

kan helt sikkert ikke vente til lørdag med at tage en ny test...  men jeg vil prøve at sætte tankerne et andet sted i nogle dage endnu ihvertfald! 

uh hvor jeg da bare håber på at få ÅRETS julegave! 

Nej jeg ved godt det er nemmere sagt ens gjort. Hihi.
Køb evt på billige-teste.dk ( tror jeg den hedder ), så du ikke bruger viiiildt mange penge på teste. Kender nemlig godt det der med man godt liiige vil teste nu, og nu er den der måske osv. Men nogen ses det jo først på dagen el dagene efter.

Jeg tror på du får en skkkøøøøn julegave i år, i hvert fald krydser jeg fingre;-)!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

NOgen får en lille pletblødning når ægget sætter sig fast så kan være et godt tegn. SIr lægerne på klinik også. DEr er håb endnu og Jeg skal nok

mange tak for de 

Jeg håber virkelig at det var en implantations blødning jeg oplevede igår! 

det tegner jo ihvertfald godt at jeg slet ikke har haft noget siden da! 

denne uge bliver laaaaaang tror jeg 

Anmeld

19. december 2011

tikka

Anonym skriver:

ja helt vildt! 

jeg tog en test for ca 1 time siden.. og jeg ved godt at man ikke må kigge på den over tid... MEN nu kan jeg skisme ane en meget svag streg på den!  

uha, vil så nødigt gøre at du sætter forventninger og forhåbninger for højt.. men ville bare fortælle dig at jeg personligt aldrig har oplevet at der er kommet to streger, hvis den ikk har været god nok.. heller ikk selvom der er gået et par timer over testtid...

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

CamillaSoefelt skriver:

Nej jeg ved godt det er nemmere sagt ens gjort. Hihi.
Køb evt på billige-teste.dk ( tror jeg den hedder ), så du ikke bruger viiiildt mange penge på teste. Kender nemlig godt det der med man godt liiige vil teste nu, og nu er den der måske osv. Men nogen ses det jo først på dagen el dagene efter.

Jeg tror på du får en skkkøøøøn julegave i år, i hvert fald krydser jeg fingre;-)!!

ja man kan nemt sige til sig selv at man ikke vil tænke på det! Men det sniger sig alligevel hele tiden lidt frem! 

Jeg har købt sådan nogle strimmel teste inde fra billigteste.dk.  for ja det blev da alt for dyrt med dem man køber i matas.. især de digitale! 

iiiih jeg håber du får ret! 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

tikka skriver:

uha, vil så nødigt gøre at du sætter forventninger og forhåbninger for højt.. men ville bare fortælle dig at jeg personligt aldrig har oplevet at der er kommet to streger, hvis den ikk har været god nok.. heller ikk selvom der er gået et par timer over testtid...

ej hvor spændende altså! 

jeg tager en igen på onsdag eller torsdag. For jeg ved bare med mig selv at jeg ikke kan vente til lørdag... 

Anmeld

19. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

mange tak for de 

Jeg håber virkelig at det var en implantations blødning jeg oplevede igår! 

det tegner jo ihvertfald godt at jeg slet ikke har haft noget siden da! 

denne uge bliver laaaaaang tror jeg 

hehe ja det er en lang ventetid

Anmeld

19. december 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har slet ikke "Blødt" mere siden igår aftes... og det der kom var jo også nærmere udflåd blandet med helt lyserødt/tyndt blod, og så men den ene lille lille lille bitte "klump" slim-klat i... 

Jeg har heller ikk mens smerter... faktisk overhovedet ikke. og det plejer jeg altid at have når mens kommer... 

tilgengæld har jeg her til morgen kvalme!  og jeg havde MEGA meget lyst til chips som morgenmad.... endnu mere 

jeg har taget en test men jeg synes den ser negativ ud... men det ville jo nok også være alt for tidligt til at den kunne vise noget endnu hvis det er? 

jeg er endnu mere forvirret nu... min mens plejer nemlig at komme for fulde styrke med det samme på cyklus dag 32... og jeg var kun på cyklus dag 22 igår med det lyserøde udflåd... 

nej vi har ikke søgt læge endnu... Håber stadig på at min krop selv hitter ud af at blive gravid 

Tror nu sagtens at du kan være gravid  .... Jeg har også oplevet sådan en mini "blødning" en uges tid før testdag.. Og i den her graviditet havde jeg kvalme om morgenen, og det eneste jeg kunne spise var chips .. Jeg krydser fingre for at den er der, og at I får den bedste julegave

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Tror nu sagtens at du kan være gravid  .... Jeg har også oplevet sådan en mini "blødning" en uges tid før testdag.. Og i den her graviditet havde jeg kvalme om morgenen, og det eneste jeg kunne spise var chips .. Jeg krydser fingre for at den er der, og at I får den bedste julegave

ej hvor sjovt! altså det med chipsene til morgenmad  Det var seriøst det eneste jeg overhovedt havde lyst til.... og jeg måtte tvinge mig selv til at spise min yougurt... 

jeg blir ved med at tjekke og tjekke om der skulle være kommet mere af det lyserøde, men det er bare fuldstændig væk! Det eneste der kommer ud er sådan nogle lidt tykt hvidt klistret udflåd. 

og de der underlige stik/niv som jeg følte igår er også pist væk... 

meget meget mystisk det hele... 

så jeg håber og håber på at det hele igår skyldes at en bette bebs har bidt sig godt og grundigt fast! 

hvornår testede du første gang efter din mine blødning? 

Anmeld

19. december 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

ej hvor sjovt! altså det med chipsene til morgenmad  Det var seriøst det eneste jeg overhovedt havde lyst til.... og jeg måtte tvinge mig selv til at spise min yougurt... 

jeg blir ved med at tjekke og tjekke om der skulle være kommet mere af det lyserøde, men det er bare fuldstændig væk! Det eneste der kommer ud er sådan nogle lidt tykt hvidt klistret udflåd. 

og de der underlige stik/niv som jeg følte igår er også pist væk... 

meget meget mystisk det hele... 

så jeg håber og håber på at det hele igår skyldes at en bette bebs har bidt sig godt og grundigt fast! 

hvornår testede du første gang efter din mine blødning? 

Jeg var 3+5.. så det må være 5 dage efter  og min test var så positiv at det ikke var til at tage fejl af 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Jeg var 3+5.. så det må være 5 dage efter  og min test var så positiv at det ikke var til at tage fejl af 

jeg vil nok være 3+5 om ca 4-5 dage. så må jeg prøve at teste der og se om der er gevinst! 

jeg har ihvertfald stadig ikke set mere "blod" så det er da virkelig dejligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.