Vil nogen hjælpe mig med et ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

tikka

jeg havde en smule pletblødning, omkring den tid hvor ægget satte sig fast, samt en del mens smerter.. jeg blødte også løbende i de første 3 mrd af min graviditet, og kom til kontrolscanninger, da jeg har tabt 3 gange før.. og nu har jeg en lille guldklump på snart 3 mrd...

for at det samme er tilfældet hos dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Anonym trådstarter

tikka skriver:

jeg havde en smule pletblødning, omkring den tid hvor ægget satte sig fast, samt en del mens smerter.. jeg blødte også løbende i de første 3 mrd af min graviditet, og kom til kontrolscanninger, da jeg har tabt 3 gange før.. og nu har jeg en lille guldklump på snart 3 mrd...

for at det samme er tilfældet hos dig..

hvordan var din pletblødning? og kan du huske hvilken cyklus dag den kom på? 

dejligt at du nu har en sund lille bebs! 

Anmeld

19. december 2011

tikka

kan desværre ikke huske hva dag den kom, men det startede med slimet udflåd, som var en smule lyserødt, og så havde jeg et par dage med lidt blod( altså småpletter på papiret).. jeg testede først ca 2 uger efter, da jeg jo ikk havde regnet med at være gravid, og der var den meget tydelig positiv.. jeg havde en del blødninger, som jeg sys var ret kraftige, og hvor jeg var sikker på at jeg igen havde tabt, også fordi jeg fik en del smerter i forbindelse med alle blødningerne...

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

tikka skriver:

kan desværre ikke huske hva dag den kom, men det startede med slimet udflåd, som var en smule lyserødt, og så havde jeg et par dage med lidt blod( altså småpletter på papiret).. jeg testede først ca 2 uger efter, da jeg jo ikk havde regnet med at være gravid, og der var den meget tydelig positiv.. jeg havde en del blødninger, som jeg sys var ret kraftige, og hvor jeg var sikker på at jeg igen havde tabt, også fordi jeg fik en del smerter i forbindelse med alle blødningerne...

det jeg oplevede igår var også slimet udflåd som havde en lyserød farve... Men har så ikke "blødt" siden. 

Jeg håber virkelig at jeg om ca 1 uge kan stå med en positiv test så! 

Anmeld

19. december 2011

tikka

det håber jeg også...

ville jo være den mest fantastiske julegave at få

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

tikka skriver:

det håber jeg også...

ville jo være den mest fantastiske julegave at få

ja helt vildt! 

jeg tog en test for ca 1 time siden.. og jeg ved godt at man ikke må kigge på den over tid... MEN nu kan jeg skisme ane en meget svag streg på den!  

Anmeld

19. december 2011

CamillaSoefelt

Ved ikke hvad det kan være? Men krydser da så absolut fingre fir der er en lille spire inde i din mave. Men ved du hvad? Lav noget sjov, noget der leder dine tanker væk fra det hele var går tiden hurtigere, og pludselig er det lørdag og du kan teste!

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

CamillaSoefelt skriver:

Ved ikke hvad det kan være? Men krydser da så absolut fingre fir der er en lille spire inde i din mave. Men ved du hvad? Lav noget sjov, noget der leder dine tanker væk fra det hele var går tiden hurtigere, og pludselig er det lørdag og du kan teste!

det vil jeg prøve at gøre  selvom det er svært at tænke på andet lige nu... 

kan helt sikkert ikke vente til lørdag med at tage en ny test...  men jeg vil prøve at sætte tankerne et andet sted i nogle dage endnu ihvertfald! 

uh hvor jeg da bare håber på at få ÅRETS julegave! 

Anmeld

19. december 2011

l.kjoeller

NOgen får en lille pletblødning når ægget sætter sig fast så kan være et godt tegn. SIr lægerne på klinik også. DEr er håb endnu og Jeg skal nok

Anmeld

19. december 2011

l.kjoeller

NOgen får en lille pletblødning når ægget sætter sig fast så kan være et godt tegn. SIr lægerne på klinik også. DEr er håb endnu og Jeg skal nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.