WantingBaby2012 skriver:
Puha jeg forstår fuldt ud, hvordan du må have det. Vi har prøvet siden november 2010! Man bliver virkelig magtesløs når der måned efter måned bare ingenting sker... 
Tarveligt af din kæreste at reagere sådan! Men prøv at tænk på, at det ikke kun er dig, der måske bliver ked af det over det ikke er sket endnu... Mænd viser det bare ikke på samme måde som os, og har bestemt heller ikke samme store behov for at snakke og spørge om projekt baby så meget som vi kvinder har
Jeg snakker faktisk næsten ikke med min kæreste om det.. Jeg går tværtimod herind og skriver, hvis der er noget jeg har brug for at komme ud med - og sådan er der rigtig mange der har det.
Du er ikke alene 
Hvis du har lyst kan du bare skrive en PB til mig, vi er jo lidt samme sted så det kunne være hyggeligt
ååårh hvor er jeg bare ked af at høre at du gennemgår det samme.... den dumme laaange ventetid mens man venter på de 2 streger er ulidelig!!!
Ja jeg tror at du har helt ret i at mænd viser deres følelser omkring alt det her baby halløj på en helt anden måde ens os kvinder... Jeg har det med at snakke frit fra leveren, og gladeligt kommer og vise ham udflåd osv osv... og det synes han BAR IKK der er særlig spædende... 

men han har da selv sagt at han synes det er træls at det skal være så "besværligt"... og igår aftes kom han heldigvis selv hen og sagde undskyld for sit vredes udbrud!
jeg gik da også helt op i limningen og jeg græd som pisket... vores naboer må da have troet jeg ved ikke hvad om mig... 

hehe ups.... men jeg kunne bare slet ikke styre det..!
jeg er måske lidt hormunella i disse dage... det indrømmer jeg blankt... der skal INTET til før jeg tuder...
så hvad enten det skyldes alm. PMS eller en bebs er ikke til at sige..
men jeg har SLET ikke blødt mere siden det der lyserøde udflås igår... jeg har ellers tjekket 1000 gange.. endda med en finger deroppe for at se om jeg kunne "grave" mere ud.. men der er kun helt hvidt udflåd nu!
hvad mon det hele skal betyde???
det var min cyklus dag 22 (ca) igår... og jeg plejer jo først at få min mens på Cyklus dag 30-32 ca... og så plejer det at komme for fulde styrke, og ikke starte med lyserødt udflåd....
Anmeld