Vil nogen hjælpe mig med et ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.687 visninger
30 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg forventer (ikke) mens den 24 dec. Så der er jo ca en uge til. 

men nu har jeg lige været på toilettet, og til min store skræk var toilet papiret lysesødt med en lille bitte smule mørkt slimhinde agtig "klump" i (på størrelse med et knappenåls hoved) 

jeg har ikke haft ondt i maven, som jeg plejer før mens  og jeg har aldrig oplevet at min mens kom over en uge for tidligt... nærmere det modsatte.... 

så nu sidder jeg her og både forvirret og ked af det! 

jeg har googlet som en sindsyg de sidste 15 min, og jeg kan læse mig frem til noget som hedder omplantationsblødning.... men er i tvivl om det kan være dette???? 

jeg har idag haft nogle underlige "stik" ind i underlivet, og faldte i søvn på sofaen igår aftes kl 19.15  = meget meget træt! ud over det har jeg ingen symp. på graviditet.. så jeg er virkelig meget i tvivl om hvad min krop mon har gang i.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Anonym trådstarter

øv slet ingen der har lyst til at svare? 

måske en af jer har prøvet det samme? 

Anmeld

18. december 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Jeg forventer (ikke) mens den 24 dec. Så der er jo ca en uge til. 

men nu har jeg lige været på toilettet, og til min store skræk var toilet papiret lysesødt med en lille bitte smule mørkt slimhinde agtig "klump" i (på størrelse med et knappenåls hoved) 

jeg har ikke haft ondt i maven, som jeg plejer før mens  og jeg har aldrig oplevet at min mens kom over en uge for tidligt... nærmere det modsatte.... 

så nu sidder jeg her og både forvirret og ked af det! 

jeg har googlet som en sindsyg de sidste 15 min, og jeg kan læse mig frem til noget som hedder omplantationsblødning.... men er i tvivl om det kan være dette???? 

jeg har idag haft nogle underlige "stik" ind i underlivet, og faldte i søvn på sofaen igår aftes kl 19.15  = meget meget træt! ud over det har jeg ingen symp. på graviditet.. så jeg er virkelig meget i tvivl om hvad min krop mon har gang i.... 

Det er jo virkelig virkelig svært at svare dig på  Jeg har ikke selv prøvet noget lignende, men mon ikke at det kunne være fordi ægget har sat sig fast? Synes jeg har hørt om at man godt kan bløde en smule når det sker... 

for dig! 

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Det er jo virkelig virkelig svært at svare dig på  Jeg har ikke selv prøvet noget lignende, men mon ikke at det kunne være fordi ægget har sat sig fast? Synes jeg har hørt om at man godt kan bløde en smule når det sker... 

for dig! 

tak for dit svar 

Ja jeg ved godt at det er umuligt at svare på...  men jeg håbede på at nogen måske havde prøvet det samme hvor det rent faktisk endte ud med en graviditet.... 

Er bare så trist lige nu fordi at jeg ikke ved hvad det skal betyde... og oveni det hele har jeg nu også lige fået et kæmpe møgfald af min kæreste som er TRÆT af at høre om blod, udflåd, babyer, teste osv osv.. 

vi har prøvet siden Dec 2010.... 

føler mig helt alene om det her lige pludselig.... han burde sku da gå lige så meget "op i det" (eller hvad man nu kan kalde det...) hvem skulle jeg dog snakke med det udover ham? 

piv piv.... sikke da en tudeprinsesse jeg er i aften... 

Anmeld

18. december 2011

M (:

Anonym skriver:

tak for dit svar 

Ja jeg ved godt at det er umuligt at svare på...  men jeg håbede på at nogen måske havde prøvet det samme hvor det rent faktisk endte ud med en graviditet.... 

Er bare så trist lige nu fordi at jeg ikke ved hvad det skal betyde... og oveni det hele har jeg nu også lige fået et kæmpe møgfald af min kæreste som er TRÆT af at høre om blod, udflåd, babyer, teste osv osv.. 

føler mig helt alene om det her lige pludselig.... han burde sku da gå lige så meget "op i det" (eller hvad man nu kan kalde det...) hvem skulle jeg dog snakke med det udover ham? 

Åh, du trænger da vist til et .. 

Har desværre ikke selv erfaring med det du beskriver, men  for, at det var implatationsblødning og for, at du står med den bedste julegave på lørdag..

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Åh, du trænger da vist til et .. 

Har desværre ikke selv erfaring med det du beskriver, men  for, at det var implatationsblødning og for, at du står med den bedste julegave på lørdag..

tak! Ja det trænger jeg da vist til... 

Sikke da en lorte aften.... 

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor han vil være bekendt at skælde mig sådan ud, når jeg sidder her og fortæller ham hvor ked af det jeg er... 

Jeg håber jo blot på jordens bedste julegave i år, og regnede egentlig med at han havde det på samme måde....  vil jo så gerne give ham et lille barn i det nye år.... 

men ja jeg håber virkelig også at det VAR en såkaldt implantations blødning, og at jeg står med 2 fine streger på lørdag! 

Anmeld

18. december 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

tak for dit svar 

Puha jeg forstår fuldt ud, hvordan du må have det. Vi har prøvet siden november 2010! Man bliver virkelig magtesløs når der måned efter måned bare ingenting sker... 

Tarveligt af din kæreste at reagere sådan! Men prøv at tænk på, at det ikke kun er dig, der måske bliver ked af det over det ikke er sket endnu... Mænd viser det bare ikke på samme måde som os, og har bestemt heller ikke samme store behov for at snakke og spørge om projekt baby så meget som vi kvinder har  Jeg snakker faktisk næsten ikke med min kæreste om det.. Jeg går tværtimod herind og skriver, hvis der er noget jeg har brug for at komme ud med - og sådan er der rigtig mange der har det.

Du er ikke alene 

Hvis du har lyst kan du bare skrive en PB til mig, vi er jo lidt samme sted så det kunne være hyggeligt

Anmeld

18. december 2011

morbibi

Jeg tror desværre, at det er din mens der er kommet

Har du søgt hjælp hos lægen?

Stort kram herfra

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror desværre, at det er din mens der er kommet

Har du søgt hjælp hos lægen?

Stort kram herfra

Jeg har slet ikke "Blødt" mere siden igår aftes... og det der kom var jo også nærmere udflåd blandet med helt lyserødt/tyndt blod, og så men den ene lille lille lille bitte "klump" slim-klat i... 

Jeg har heller ikk mens smerter... faktisk overhovedet ikke. og det plejer jeg altid at have når mens kommer... 

tilgengæld har jeg her til morgen kvalme!  og jeg havde MEGA meget lyst til chips som morgenmad.... endnu mere 

jeg har taget en test men jeg synes den ser negativ ud... men det ville jo nok også være alt for tidligt til at den kunne vise noget endnu hvis det er? 

jeg er endnu mere forvirret nu... min mens plejer nemlig at komme for fulde styrke med det samme på cyklus dag 32... og jeg var kun på cyklus dag 22 igår med det lyserøde udflåd... 

nej vi har ikke søgt læge endnu... Håber stadig på at min krop selv hitter ud af at blive gravid 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Puha jeg forstår fuldt ud, hvordan du må have det. Vi har prøvet siden november 2010! Man bliver virkelig magtesløs når der måned efter måned bare ingenting sker... 

Tarveligt af din kæreste at reagere sådan! Men prøv at tænk på, at det ikke kun er dig, der måske bliver ked af det over det ikke er sket endnu... Mænd viser det bare ikke på samme måde som os, og har bestemt heller ikke samme store behov for at snakke og spørge om projekt baby så meget som vi kvinder har  Jeg snakker faktisk næsten ikke med min kæreste om det.. Jeg går tværtimod herind og skriver, hvis der er noget jeg har brug for at komme ud med - og sådan er der rigtig mange der har det.

Du er ikke alene 

Hvis du har lyst kan du bare skrive en PB til mig, vi er jo lidt samme sted så det kunne være hyggeligt

ååårh hvor er jeg bare ked af at høre at du gennemgår det samme.... den dumme laaange ventetid mens man venter på de 2 streger er ulidelig!!! 

Ja jeg tror at du har helt ret i at mænd viser deres følelser omkring alt det her baby halløj på en helt anden måde ens os kvinder... Jeg har det med at snakke frit fra leveren, og gladeligt kommer og vise ham udflåd osv osv... og det synes han BAR IKK der er særlig spædende... 

men han har da selv sagt at han synes det er træls at det skal være så "besværligt"... og igår aftes kom han heldigvis selv hen og sagde undskyld for sit vredes udbrud!  jeg gik da også helt op i limningen og jeg græd som pisket... vores naboer må da have troet jeg ved ikke hvad om mig...  hehe ups.... men jeg kunne bare slet ikke styre det..! 

jeg er måske lidt hormunella i disse dage... det indrømmer jeg blankt... der skal INTET til før jeg tuder...  så hvad enten det skyldes alm. PMS eller en bebs er ikke til at sige.. 

men jeg har SLET ikke blødt mere siden det der lyserøde udflås igår... jeg har ellers tjekket 1000 gange.. endda med en finger deroppe for at se om jeg kunne "grave" mere ud.. men der er kun helt hvidt udflåd nu!  hvad mon det hele skal betyde??? 

det var min cyklus dag 22 (ca) igår... og jeg plejer jo først at få min mens på Cyklus dag 30-32 ca... og så plejer det at komme for fulde styrke, og ikke starte med lyserødt udflåd.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.