Nu står jeg frem ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

frk-stoltze

Frk-Lotusblomst skriver:

Det bundede jo i K's usikkerhed på en eventuel graviditet og ikke fordi jeg ikke ville fortælle dig det -desuden havde jeg jo ikke kunne holde kæft.. HAHA..Du ved jo jeg ikke kan lyve... Desuden havde du jo truet med at ville kigge i min Menstruationsspand. HAHA.. - CREEPY. Nå men anyways bliver det jo ikke aktuelt for mig de næste "maaaaaaange" måneder. - Så jeg kan glæde mig på jeres vegne.. WUUP WUUP.

Hæhæ, så er det jo godt du ahr forlænget ferie. Du må nok heller begynde en rutinen, tidligt op, morfar, arbejde, sove, tidligt op , morfar, arbejde, sove. osv. Med spisning osv. imellem jo.

Og gu fanden skal du glæde dig. Må have dig med op på bjerget så du kan hoppe og råbe: JEG ER FUCKING GRAAAAAAVIIIIIIIIIID:

Ja det er også helt rigtig, det ved jeg godt, hehe jamen hvis ikk du ville sige noget, måtte jeg selv undersøge sagerne

Jamen den rutine må sku komme imorgen hehe er totalt smadret og hunden blev så urolig i nat, da hun ikk havde mere af sin "gave" tilbage jeg tænkte bare NEJ NEJ NEJ IKK IGEN I NAT hehe

Ja det er lige før vi skulle prøve det, eller cykle ud i skoven og råbe der;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Ja det er også helt rigtig, det ved jeg godt, hehe jamen hvis ikk du ville sige noget, måtte jeg selv undersøge sagerne

Jamen den rutine må sku komme imorgen hehe er totalt smadret og hunden blev så urolig i nat, da hun ikk havde mere af sin "gave" tilbage jeg tænkte bare NEJ NEJ NEJ IKK IGEN I NAT hehe

Ja det er lige før vi skulle prøve det, eller cykle ud i skoven og råbe der;-)

Ja lidt ulækker har du altid været. hihihih.

hæhæ, du skal da have den på plads inden du starter på job. Så må i lukke den hund inde. haha.. i køkkenet så den kan krutte af. hæhæ.
Det lyder som om den også skal have en rutine.. hehe

Anmeld

19. december 2011

frk-stoltze

Hehe Ja det hr jeg jo

Hmm det er forsent nu, så skulle jeg være startet da jeg fik på ferie men du er da vist heller ikk den bedste til at have en god døgnrytme smukke

Ja efter vi er flyttet og ikk har sengen i sove værelset, sÅ er det sku hårdt for os alle;-)

Anmeld

19. december 2011

Frk-Lotusblomst

Hehe Ja det hr jeg jo

Hmm det er forsent nu, så skulle jeg være startet da jeg fik på ferie men du er da vist heller ikk den bedste til at have en god døgnrytme smukke

Ja efter vi er flyttet og ikk har sengen i sove værelset, sÅ er det sku hårdt for os alle;-)

hehe, jeg er jo heller ikke gravid.. Jeg må gerne være ude af drift.

Nej det blvier godt når i får den nye seng..

Anmeld

19. december 2011

frk-stoltze

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, jeg er jo heller ikke gravid.. Jeg må gerne være ude af drift.

Nej det blvier godt når i får den nye seng..

Gu må du e, du stresser din krop !! basta

Ja det bliver SKØNNT

Anmeld

19. december 2011

Chalala85

Stort tillykke søde

Anmeld

19. december 2011

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Gu må du e, du stresser din krop !! basta

Ja det bliver SKØNNT

Ja jaa, men den kan holde til det. Den ahr været model til lidt af hvert igennem mit laaaaaange liv.

Og så for din ryg smukke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.