Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger, nu kan jeg ikk rigtig vente mereMen det er mig som står bag tråden :
https://www.baby.dk/debat/148425pi1/graviditet/hva-tror-i.aspx Og i dag er jeg 6+1 og indtil videre går det rigtig godt, har en del morgenkvalme, brystspændinger, så synes da selv der er gode tegn. Skal til læge og have det bekræftet på Torsdag hvor jeg er 6+5, da jeg gerne vil have lægen inde over ifh til, at min sidste graviditet endte i en SA i 5+4. Har dog ingen pletblødninger som sidste graviditet, så håber det er gode tegnTil jer som kender mig, så ved min/vores familie ingen ting og der er heller ikke nogen som skal vide noget før var har været til 1. scanning, så tys tys til vores fælles vennekreds og facebook.Rigtig go jul og søndag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk-stoltze skriver: Hej piger, nu kan jeg ikk rigtig vente mereMen det er mig som står bag tråden : https://www.baby.dk/debat/148425pi1/graviditet/hva-tror-i.aspx Og i dag er jeg 6+1 og indtil videre går det rigtig godt, har en del morgenkvalme, brystspændinger, så synes da selv der er gode tegn. Skal til læge og have det bekræftet på Torsdag hvor jeg er 6+5, da jeg gerne vil have lægen inde over ifh til, at min sidste graviditet endte i en SA i 5+4. Har dog ingen pletblødninger som sidste graviditet, så håber det er gode tegnTil jer som kender mig, så ved min/vores familie ingen ting og der er heller ikke nogen som skal vide noget før var har været til 1. scanning, så tys tys til vores fælles vennekreds og facebook.Rigtig go jul og søndag
Iih stort tillykke. Sikke en dejlig julegave at få
Tænkte faktisk på dig her forleden dag og på om den havde været mere positiv de efterfølgende dage. og det havde den så heldigvis...
stm2812 skriver: Iih stort tillykke. Sikke en dejlig julegave at få Tænkte faktisk på dig her forleden dag og på om den havde været mere positiv de efterfølgende dage. og det havde den så heldigvis...
Jeps den blev mere og mere tydelig og desværre kunne jeg ikk holde det hemmeligt for min kæreste særlig længe, fordi han havde regnet ud, at der var noget i gære Ja det er super dejligt med sådan en julegave, nu skal den bare blive derindehar ventet lidt med den opdate, da vi lige skulle flytte i hus og var bange for noget skulle gå galt men det hele føles fint og "normalt"
stort tillykke hvor dejligt... skøn julegave
Stort tillykke
Kender dig ikke, men vil lige fortælle at min første graviditet endte med en SA 5+2, og at der denne gang slet ingen komplikationer har været... Så det har altså ingen betydning, selvom man nemt kan blive bange for at noget er galt, så snart der sker noget nyt med kroppen. Men det er jo den del af det Så nyd det fuldt ud, og stol på at denne graviditet lykkes
Knus fra Nadia (19+5 i dag, som mærker liv hver dag og glæder sig til MD scanning meget snart)
Tillykke
twinboys skriver: stort tillykke hvor dejligt... skøn julegave
tusind takker
NNL skriver: Stort tillykke Kender dig ikke, men vil lige fortælle at min første graviditet endte med en SA 5+2, og at der denne gang slet ingen komplikationer har været... Så det har altså ingen betydning, selvom man nemt kan blive bange for at noget er galt, så snart der sker noget nyt med kroppen. Men det er jo den del af det Så nyd det fuldt ud, og stol på at denne graviditet lykkes Knus fra Nadia (19+5 i dag, som mærker liv hver dag og glæder sig til MD scanning meget snart)
Tusind takLigenu nyder jeg det faktisk også og er "allerede" længere end sidste gang, så er jo en sejere i sig selv synes jeg. Vi har prøvet i over 1 år, og har døjet SÅ meget med pletblødninger, og blødte så lidt i den første uge, hvilket jeg tror kan havde noget med min "mens" at gøre, den kroppen lige skulle finde ud af den ikke skal komme hvis du forstår. Men ja min læge ville gerne lige se mig, da hun har fulgt mig igennem hele forløbet og hun er så dygtig en læge.
tanja. skriver: Ih stort tillykke
Ih stort tillykke
takker Ja er lige rykket et par månder længere tilbage end sidste gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128