Nu står jeg frem ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

frk-stoltze

Munjas skriver:

Stort tillykke med graviditeten, sikke en skøn julegave. Håber alt det bedste for jer! 

Ihh tusind tak og selv tillykke med graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

stm2812

frk-stoltze skriver:

Hvis bare H*n bliver derinde, så sveder jeg gerne som et svin til sommer

Ja så er alt andet sq ligegyldigt

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Stort tillykke - det er da bare den bedste julegave at få

Anmeld

19. december 2011

NNL

frk-stoltze skriver:

Tusind tak

Ligenu nyder jeg det faktisk også og er "allerede" længere end sidste gang, så er jo en sejere i sig selv synes jeg.

Vi har prøvet i over 1 år, og har døjet SÅ meget med pletblødninger, og blødte så lidt i den første uge, hvilket jeg tror kan havde noget med min "mens" at gøre, den kroppen lige skulle finde ud af den ikke skal komme hvis du forstår.

Men ja min læge ville gerne lige se mig, da hun har fulgt mig igennem hele forløbet og hun er så dygtig en læge.

Det lyder godt at du bliver fulgt af en god læge Min tog mig ikke rigtig seriøst dengang, det er altså hårdt!!

Men ja, bare det at du er længere end sidst er jo positivt, kan godt huske da jeg selv rundede dagen for SA, det var stort da den var ovre Desuden tog det også 11 mdr her inden den endelig var der!

Men rigtig meget held og lykke med det hele, håber du får en dejlig graviditet uden problemer 

Anmeld

19. december 2011

frk-stoltze

NNL skriver:

Det lyder godt at du bliver fulgt af en god læge Min tog mig ikke rigtig seriøst dengang, det er altså hårdt!!

Men ja, bare det at du er længere end sidst er jo positivt, kan godt huske da jeg selv rundede dagen for SA, det var stort da den var ovre Desuden tog det også 11 mdr her inden den endelig var der!

Men rigtig meget held og lykke med det hele, håber du får en dejlig graviditet uden problemer 

Tusind tak hvor er du sød

Ja lige nu er jeg kun træt, og har kvalme og brystspændinger

Kram

Anmeld

19. december 2011

CamillaSoefelt

frk-stoltze skriver:

Hej piger, nu kan jeg ikk rigtig vente mere

Men det er mig som står bag tråden :

https://www.baby.dk/debat/148425pi1/graviditet/hva-tror-i.aspx

Og i dag er jeg 6+1 og indtil videre går det rigtig godt, har en del morgenkvalme, brystspændinger, så synes da selv der er gode tegn.
Skal til læge og have det bekræftet på Torsdag hvor jeg er 6+5, da jeg gerne vil have lægen inde over ifh til, at min sidste graviditet endte i en SA i 5+4.
Har dog ingen pletblødninger som sidste graviditet, så håber det er gode tegn

Til jer som kender mig, så ved min/vores familie ingen ting og der er heller ikke nogen som skal vide noget før var har været til 1. scanning, så tys tys til vores fælles vennekreds og facebook.

Rigtig go jul og søndag

Stort tillykke;-)

Anmeld

19. december 2011

frk-stoltze

CamillaSoefelt skriver:

Stort tillykke;-)

Takker

Anmeld

19. december 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke smukke. Jah jeg har jo vist det "længe" og måtte jo selv opdage det herinde ved et tilfælde. FY SKAMME DIG MIN PIGE! *du er dog tilgivet*..
Jeg er såå glad på jeres vegne og jeg glæder mig såååå meget til at blive moster til et lille august barn.

Og lillefisen skal bare blive derinde.. Og det gør h*n også.. Jeg ved det er jeres tur denne gang.. Det er meant to be darling.

Men husk nu at glæde dig over denne lykkelige tid, jeg ved i begge har svært ved dette men du tager dine forbehold.. SÅ GLÆD JER NU SKATTE, pludselig er det for sent. (= så er de 9 måneder gået. )

Im so happy, happy'happy'happy..

Anmeld

19. december 2011

frk-stoltze

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke smukke. Jah jeg har jo vist det "længe" og måtte jo selv opdage det herinde ved et tilfælde. FY SKAMME DIG MIN PIGE! *du er dog tilgivet*..
Jeg er såå glad på jeres vegne og jeg glæder mig såååå meget til at blive moster til et lille august barn.

Og lillefisen skal bare blive derinde.. Og det gør h*n også.. Jeg ved det er jeres tur denne gang.. Det er meant to be darling.

Men husk nu at glæde dig over denne lykkelige tid, jeg ved i begge har svært ved dette men du tager dine forbehold.. SÅ GLÆD JER NU SKATTE, pludselig er det for sent. (= så er de 9 måneder gået. )

Im so happy, happy'happy'happy..

Ihh hehe søde, du havde jo selv luftet, at du måske ikk fortalte og det fra start, hvis du blev gravid, så tænkte jeg ville trække den lidt 

Jaa hvis jeg ikk havde dig at dele alle tingene, så var det hele ikk særlig nemt 

Skal nok prøve at nyde det at hva jeg kan, men hold nu kæft jeg er træt,, øm og kvalm, så "orker" bare ikk en skid. Lige nuvatr jeg været i bad, spist morgenmad, og sÅ ligger jeg i sengen med min hund igen

Kasper er heldigvis ikk hjemme, så kan jo gøre hva der passer mig

Anmeld

19. december 2011

Frk-Lotusblomst

frk-stoltze skriver:

Ihh hehe søde, du havde jo selv luftet, at du måske ikk fortalte og det fra start, hvis du blev gravid, så tænkte jeg ville trække den lidt 

Jaa hvis jeg ikk havde dig at dele alle tingene, så var det hele ikk særlig nemt 

Skal nok prøve at nyde det at hva jeg kan, men hold nu kæft jeg er træt,, øm og kvalm, så "orker" bare ikk en skid. Lige nuvatr jeg været i bad, spist morgenmad, og sÅ ligger jeg i sengen med min hund igen

Kasper er heldigvis ikk hjemme, så kan jo gøre hva der passer mig

Det bundede jo i K's usikkerhed på en eventuel graviditet og ikke fordi jeg ikke ville fortælle dig det -desuden havde jeg jo ikke kunne holde kæft.. HAHA..Du ved jo jeg ikke kan lyve... Desuden havde du jo truet med at ville kigge i min Menstruationsspand. HAHA.. - CREEPY. Nå men anyways bliver det jo ikke aktuelt for mig de næste "maaaaaaange" måneder. - Så jeg kan glæde mig på jeres vegne.. WUUP WUUP.

Hæhæ, så er det jo godt du ahr forlænget ferie. Du må nok heller begynde en rutinen, tidligt op, morfar, arbejde, sove, tidligt op , morfar, arbejde, sove. osv. Med spisning osv. imellem jo.

Og gu fanden skal du glæde dig. Må have dig med op på bjerget så du kan hoppe og råbe: JEG ER FUCKING GRAAAAAAVIIIIIIIIIID:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.