frk-stoltze skriver:
Ihh hehe søde, du havde jo selv luftet, at du måske ikk fortalte og det fra start, hvis du blev gravid, så tænkte jeg ville trække den lidt
Jaa hvis jeg ikk havde dig at dele alle tingene, så var det hele ikk særlig nemt
Skal nok prøve at nyde det at hva jeg kan, men hold nu kæft jeg er træt,, øm og kvalm, så "orker" bare ikk en skid. Lige nuvatr jeg været i bad, spist morgenmad, og sÅ ligger jeg i sengen med min hund igen
Kasper er heldigvis ikk hjemme, så kan jo gøre hva der passer mig
Det bundede jo i K's usikkerhed på en eventuel graviditet og ikke fordi jeg ikke ville fortælle dig det -desuden havde jeg jo ikke kunne holde kæft.. HAHA..Du ved jo jeg ikke kan lyve... Desuden havde du jo truet med at ville kigge i min Menstruationsspand. HAHA.. - CREEPY.

Nå men anyways bliver det jo ikke aktuelt for mig de næste "maaaaaaange" måneder.

- Så jeg kan glæde mig på jeres vegne.. WUUP WUUP.

Hæhæ, så er det jo godt du ahr forlænget ferie.

Du må nok heller begynde en rutinen, tidligt op, morfar, arbejde, sove, tidligt op , morfar, arbejde, sove. osv. Med spisning osv. imellem jo.
Og gu fanden skal du glæde dig. Må have dig med op på bjerget så du kan hoppe og råbe: JEG ER FUCKING GRAAAAAAVIIIIIIIIIID: