Nu står jeg frem ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

frk-stoltze

Janni. skriver:

Tillykke 

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

stm2812

frk-stoltze skriver:

Jeps den blev mere og mere tydelig og desværre kunne jeg ikk holde det hemmeligt for min kæreste særlig længe, fordi han havde regnet ud, at der var noget i gære

Ja det er super dejligt med sådan en julegave, nu skal den bare blive derinde

har ventet lidt med den opdate, da vi lige skulle flytte i hus og var bange for noget skulle gå galt men det hele føles fint og "normalt"

Det er heller ikke nemt.. Man vil jo også bare så gerne dele den gode nyhed med nogen

Kan godt forstå du har ventet lidt så... Det ville jo være frygteligt hvis det hele gik galt.. Men For at det hele kommer til at gå som det skal og at du til sommer står med din baby i armene

Anmeld

18. december 2011

Koen.

frk-stoltze skriver:

takker Ja er lige rykket et par månder længere tilbage end sidste gang

Ja, men denne gang er jeres gang, glæder mig til at følge dig

Anmeld

18. december 2011

frk-stoltze

stm2812 skriver:

Det er heller ikke nemt.. Man vil jo også bare så gerne dele den gode nyhed med nogen

Kan godt forstå du har ventet lidt så... Det ville jo være frygteligt hvis det hele gik galt.. Men For at det hele kommer til at gå som det skal og at du til sommer står med din baby i armene

Ja vil nødig skulle forælle alle igen at det gik galt ligesom sidste gang

Så denne gang bliver lillefis derinde

OG ja glæder mig også meget også selvom jeg skal gå og være mega fed i sommermånederne

Anmeld

18. december 2011

frk-stoltze

tanja. skriver:

Ja, men denne gang er jeres gang, glæder mig til at følge dig

Ja det håber vi virkelig

takker og du kan tro jeg også stadig følger dig

Anmeld

18. december 2011

stm2812

frk-stoltze skriver:

Ja vil nødig skulle forælle alle igen at det gik galt ligesom sidste gang

Så denne gang bliver lillefis derinde

OG ja glæder mig også meget også selvom jeg skal gå og være mega fed i sommermånederne

ja men skidt med det.. du får jo den allerdejligste gave ud af det... Så må du bare finde dig i at svede som et svin her til sommer hehe ej er jo ikke sikkert det bliver så slemt

Og selvfølgelig bliver h*n derinde... Lillefisen har slet ikke noget valg.. basta

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

stort tillykke

Anmeld

18. december 2011

Munjas

Stort tillykke med graviditeten, sikke en skøn julegave. Håber alt det bedste for jer! 

Anmeld

18. december 2011

frk-stoltze

stm2812 skriver:

ja men skidt med det.. du får jo den allerdejligste gave ud af det... Så må du bare finde dig i at svede som et svin her til sommer hehe ej er jo ikke sikkert det bliver så slemt

Og selvfølgelig bliver h*n derinde... Lillefisen har slet ikke noget valg.. basta

Hvis bare H*n bliver derinde, så sveder jeg gerne som et svin til sommer

Anmeld

18. december 2011

frk-stoltze

l.kjoeller skriver:

stort tillykke

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.