Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Tillykke
Tillykke
takker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk-stoltze skriver: Jeps den blev mere og mere tydelig og desværre kunne jeg ikk holde det hemmeligt for min kæreste særlig længe, fordi han havde regnet ud, at der var noget i gære Ja det er super dejligt med sådan en julegave, nu skal den bare blive derindehar ventet lidt med den opdate, da vi lige skulle flytte i hus og var bange for noget skulle gå galt men det hele føles fint og "normalt"
Jeps den blev mere og mere tydelig og desværre kunne jeg ikk holde det hemmeligt for min kæreste særlig længe, fordi han havde regnet ud, at der var noget i gære Ja det er super dejligt med sådan en julegave, nu skal den bare blive derindehar ventet lidt med den opdate, da vi lige skulle flytte i hus og var bange for noget skulle gå galt men det hele føles fint og "normalt"
Det er heller ikke nemt.. Man vil jo også bare så gerne dele den gode nyhed med nogen
Kan godt forstå du har ventet lidt så... Det ville jo være frygteligt hvis det hele gik galt.. Men For at det hele kommer til at gå som det skal og at du til sommer står med din baby i armene
frk-stoltze skriver: takker Ja er lige rykket et par månder længere tilbage end sidste gang
takker Ja er lige rykket et par månder længere tilbage end sidste gang
stm2812 skriver: Det er heller ikke nemt.. Man vil jo også bare så gerne dele den gode nyhed med nogen Kan godt forstå du har ventet lidt så... Det ville jo være frygteligt hvis det hele gik galt.. Men For at det hele kommer til at gå som det skal og at du til sommer står med din baby i armene
Ja vil nødig skulle forælle alle igen at det gik galt ligesom sidste gang Så denne gang bliver lillefis derindeOG ja glæder mig også meget også selvom jeg skal gå og være mega fed i sommermånederne
tanja. skriver: Ja, men denne gang er jeres gang, glæder mig til at følge dig
Ja, men denne gang er jeres gang, glæder mig til at følge dig
Ja det håber vi virkelig takker og du kan tro jeg også stadig følger dig
frk-stoltze skriver: Ja vil nødig skulle forælle alle igen at det gik galt ligesom sidste gang Så denne gang bliver lillefis derindeOG ja glæder mig også meget også selvom jeg skal gå og være mega fed i sommermånederne
ja men skidt med det.. du får jo den allerdejligste gave ud af det... Så må du bare finde dig i at svede som et svin her til sommer hehe ej er jo ikke sikkert det bliver så slemt
Og selvfølgelig bliver h*n derinde... Lillefisen har slet ikke noget valg.. basta
Stort tillykke med graviditeten, sikke en skøn julegave. Håber alt det bedste for jer!
stm2812 skriver: ja men skidt med det.. du får jo den allerdejligste gave ud af det... Så må du bare finde dig i at svede som et svin her til sommer hehe ej er jo ikke sikkert det bliver så slemt Og selvfølgelig bliver h*n derinde... Lillefisen har slet ikke noget valg.. basta
Hvis bare H*n bliver derinde, så sveder jeg gerne som et svin til sommer
l.kjoeller skriver: stort tillykke
stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128