Bliver lige nød til at vise mine dyrebørn igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

grinny

Nessie skriver:

Hvor er de da bare søde

Taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Hougaard92

grinny skriver:

De er så søde når de er helt små

ja helt vildt, hende af vores der er 3 mdr nu, hun er så hyggelig - hun render rigtig rundt. og så venter vi bare på den bette som er 1 uge.

Anmeld

17. december 2011

grinny

JuliaHougaard92 skriver:

ja helt vildt, hende af vores der er 3 mdr nu, hun er så hyggelig - hun render rigtig rundt. og så venter vi bare på den bette som er 1 uge.

Jeg har hørt og læst at når de laver de der "popcorn" hop er det fordi de er tilfredse Det gør vores hele tiden, eller løber rundt og rundt og rundt, hehe.. Den store hopper ikke så meget mere, men som sagt er hun også lidt tyk

Anmeld

17. december 2011

Hougaard92

grinny skriver:

Jeg har hørt og læst at når de laver de der "popcorn" hop er det fordi de er tilfredse Det gør vores hele tiden, eller løber rundt og rundt og rundt, hehe.. Den store hopper ikke så meget mere, men som sagt er hun også lidt tyk

det kalder vi "popcorner"

JA, det betyder helt bestemt at de er tilfredse og har det sjovt og hygger sig. Det gør vores også hele tiden .

Prøv og ae dem på maven med 1 finger på hver side af maven, og så se om de popcorner og lægger sig på siden, det er så sødt når de gør det.

Det gør jeg med vores, hun elsker det Og så når de slikker på ens finger, det er så fint når de gør det.

Anmeld

17. december 2011

grinny

JuliaHougaard92 skriver:

det kalder vi "popcorner"

JA, det betyder helt bestemt at de er tilfredse og har det sjovt og hygger sig. Det gør vores også hele tiden .

Prøv og ae dem på maven med 1 finger på hver side af maven, og så se om de popcorner og lægger sig på siden, det er så sødt når de gør det.

Det gør jeg med vores, hun elsker det Og så når de slikker på ens finger, det er så fint når de gør det.

Ej, det må jeg da lige prøve.. Det lyder helt vildt hyggeligt

Anmeld

17. december 2011

Hougaard92

grinny skriver:

Ej, det må jeg da lige prøve.. Det lyder helt vildt hyggeligt

Det er også rigtig hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.