Bliver lige nød til at vise mine dyrebørn igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.267 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. december 2011

grinny

De er jo mit et og alt 

Den første er Bella. Hun er på vej til 1½ år. Mit første marsvin, og hendes skyld at jeg startede flokken  Hun er den som styrer flokken - en rigtig madam! Og så er hun blevet forkælet for meget og er lidt for tyk :p

Den næste er Xenia, mit tredje marsvin. Hun skulle efter beregningerne gerne være 5-6 uger henne så  for at der kommer babyer i slutningen af januar

Den sidste er mit fjerde marsvin. En lille en som jeg blev NØD til at have (i hvert fald da jeg snakkede med manden om det  ) Hun er blevet købt, da Bella manglede underholdning, mens Xenia går sammen med en han.

Undskylder for billedspam  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

anja89

grinny skriver:

De er jo mit et og alt 

Den første er Bella. Hun er på vej til 1½ år. Mit første marsvin, og hendes skyld at jeg startede flokken  Hun er den som styrer flokken - en rigtig madam! Og så er hun blevet forkælet for meget og er lidt for tyk :p

Den næste er Xenia, mit tredje marsvin. Hun skulle efter beregningerne gerne være 5-6 uger henne så  for at der kommer babyer i slutningen af januar

Den sidste er mit fjerde marsvin. En lille en som jeg blev NØD til at have (i hvert fald da jeg snakkede med manden om det  ) Hun er blevet købt, da Bella manglede underholdning, mens Xenia går sammen med en han.

Undskylder for billedspam  

Hvor er de bare fine

Elsker marsvin har selv 12 stk  Dog er 2 af hannerne lånt ud lige pt

Anmeld

16. december 2011

grinny

anja89 skriver:

Hvor er de bare fine

Elsker marsvin har selv 12 stk  Dog er 2 af hannerne lånt ud lige pt

Vil også gerne have mange, men lige pt. bor vi i en 2 værelses lejlighed, så må hellere vente med at udvide flokken til vi får noget større..

Jeg har også en lånehan hos mig lige nu Håber virkelig hun er gravid 

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

Hvor er de altså smukke...
Fandt du egentlig ud af det med bure?

Anmeld

16. december 2011

grinny

Mira0911 skriver:

Hvor er de altså smukke...
Fandt du egentlig ud af det med bure?

Taak Er også meget stolt 

Ja, til januar køber jeg et 3 etagersbur. Det kan skilles ad til 3 forskellige bure, eller man kan lukke etagerne af - og det koster kun 1200  FOR 3 ETAGER!! Det er godt nok billigt når man tænker på at et bur koster 500 - 700 kr..

Anmeld

16. december 2011

anja89

grinny skriver:

Vil også gerne have mange, men lige pt. bor vi i en 2 værelses lejlighed, så må hellere vente med at udvide flokken til vi får noget større..

Jeg har også en lånehan hos mig lige nu Håber virkelig hun er gravid 

Hehe  bor selv i en 3 værelses så kender godt det med pladsen

for at hun er gravid så du kan få nogle små mutter..

De er så sjove har selv lige fået for 5 uger siden så de er nu ved at flytte

Anmeld

16. december 2011

grinny

anja89 skriver:

Hehe  bor selv i en 3 værelses så kender godt det med pladsen

for at hun er gravid så du kan få nogle små mutter..

De er så sjove har selv lige fået for 5 uger siden så de er nu ved at flytte

Puha, kunne godt forstille mig at de bliver hurtigt store.. Jeg skal så beholde mine, bortset fra en han (hvis der altså kommer sådan en)

Anmeld

16. december 2011

anja89

grinny skriver:

Puha, kunne godt forstille mig at de bliver hurtigt store.. Jeg skal så beholde mine, bortset fra en han (hvis der altså kommer sådan en)

Vi har også selv beholdt nogle da vi fik 4 kuld indenfor 2 uger

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

grinny skriver:

Taak Er også meget stolt 

Ja, til januar køber jeg et 3 etagersbur. Det kan skilles ad til 3 forskellige bure, eller man kan lukke etagerne af - og det koster kun 1200  FOR 3 ETAGER!! Det er godt nok billigt når man tænker på at et bur koster 500 - 700 kr..

Hvor lækkert... Jeg gav vidst 700 kr for mit 2 etages bur...

Anmeld

16. december 2011

grinny

anja89 skriver:

Vi har også selv beholdt nogle da vi fik 4 kuld indenfor 2 uger

Hold da op, det var noget af en forøgelse, hehe..

Kan desværre kun avle på den ene nu, da Bella er for gammel og Freja er for ung.. Men hvis Xenia får et par drenge tror jeg at jeg vil sætte ham sammen med Freja når de begge er gamle nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.