Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Det er altså også billigt.. Jeg har to bure nu og har givet henholdsvis 500 og 650 for dem. Det er utroligt den prisforskel der er!
Det er altså også billigt.. Jeg har to bure nu og har givet henholdsvis 500 og 650 for dem. Det er utroligt den prisforskel der er!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anja89 skriver: Vis det er lige foran bagbent så kan det meget vel være unger Sådan føltes min ene pige nemlig og hun fik 2 smukke unger
Vis det er lige foran bagbent så kan det meget vel være unger
Sådan føltes min ene pige nemlig og hun fik 2 smukke unger
Det er det nemlig
Mira0911 skriver: Ja det er faktisk ret vildt at det kan svinge så meget...
Ja det er faktisk ret vildt at det kan svinge så meget...
Ja det er det godt nok
ja det ved jeg. har haft tre for flere aar siden..
de forstaar at byde velkomnen
grinny skriver: Det er det nemlig
Lyder som et godt tegn
anja89 skriver: Lyder som et godt tegn
YAY
Corn skriver: ja det ved jeg. har haft tre for flere aar siden.. de forstaar at byde velkomnen
Ja det gør de godt nok.. Og de er rigtig gode til at ramme alle de høje toner.. Og det sjove er at når en går gang så går hele koret igang
Hvor er de søde
Min kæreste og jeg har også selv et marsvin som er snart 3 mdr. og vi får en bette en her om en uges tid. hun er bare bette .
Hvor er de da bare søde
JuliaHougaard92 skriver: Hvor er de søde Min kæreste og jeg har også selv et marsvin som er snart 3 mdr. og vi får en bette en her om en uges tid. hun er bare bette .
De er så søde når de er helt små
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128