Bliver lige nød til at vise mine dyrebørn igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

grinny

Mira0911 skriver:

Hvor lækkert... Jeg gav vidst 700 kr for mit 2 etages bur...

Det er altså også billigt.. Jeg har to bure nu og har givet henholdsvis 500 og 650 for dem. Det er utroligt den prisforskel der er!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

anja89

grinny skriver:

Hold da op, det var noget af en forøgelse, hehe..

Kan desværre kun avle på den ene nu, da Bella er for gammel og Freja er for ung.. Men hvis Xenia får et par drenge tror jeg at jeg vil sætte ham sammen med Freja når de begge er gamle nok

ja hehe

Håber du får nogle unger og der bare er en du kan beholde

Anmeld

16. december 2011

grinny

anja89 skriver:

ja hehe

Håber du får nogle unger og der bare er en du kan beholde

Håber jeg også.. Men bliver lige nød til at spørge om noget, du har jo prøvet det før kan jeg høre 

Bliver et marsvin altid gravid når man prøver, eller er det ligesom mennesker hvor der kan gå lang tid? Han har gået sammen med hende i to "løbetider"..

Anmeld

16. december 2011

anja89

grinny skriver:

Håber jeg også.. Men bliver lige nød til at spørge om noget, du har jo prøvet det før kan jeg høre 

Bliver et marsvin altid gravid når man prøver, eller er det ligesom mennesker hvor der kan gå lang tid? Han har gået sammen med hende i to "løbetider"..

Jeg har prøvet at et marsvin jeg havde aldrig blev gravid selv om hun gik sammen med hannen i 3 måneder

Anmeld

16. december 2011

grinny

anja89 skriver:

Jeg har prøvet at et marsvin jeg havde aldrig blev gravid selv om hun gik sammen med hannen i 3 måneder

hold da op  Håber da ikke der går så lang tid

Anmeld

16. december 2011

anja89

grinny skriver:

hold da op  Håber da ikke der går så lang tid

Der er nogle marsvin hvor man kan mærke ungerne ligge inde i maven ved at føle forsigtig på den

Anmeld

16. december 2011

grinny

anja89 skriver:

Der er nogle marsvin hvor man kan mærke ungerne ligge inde i maven ved at føle forsigtig på den

At jeg synes hendes mave er begyndt at blive hård i siderne, så håber det betyder at der er unger

Anmeld

16. december 2011

Corn

min aeldste dreng er en hamster-dreng, men den mellemste vil saa gerne have et marsvin... 

saa det skal han da have paa et tidspunkt. han synes de er mega seje, isaer fordi de spiser deres egen lort

Anmeld

16. december 2011

anja89

grinny skriver:

At jeg synes hendes mave er begyndt at blive hård i siderne, så håber det betyder at der er unger

Vis det er lige foran bagbent så kan det meget vel være unger

Sådan føltes min ene pige nemlig og hun fik 2 smukke unger

Anmeld

16. december 2011

grinny

Corn skriver:

min aeldste dreng er en hamster-dreng, men den mellemste vil saa gerne have et marsvin... 

saa det skal han da have paa et tidspunkt. han synes de er mega seje, isaer fordi de spiser deres egen lort

Hehe, ja det gør de også 

Og som kommer de med alverdens lyde når man kommer ind af døren, eller de hører en pose.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.