Den lykkelige skriver:
Min datter er snart 10 mdr.
Hun vågner ca 2-4 gange om natten og vil have mad.. Her får hun så 200 ml.. men drikker ca 180 og når hun bliver lagt til natten får hun også en flaske på 200 ml.. men hun får jo så vildt meget om natten.. bare i nat fik hun 600 ml..
Og det gør jo hun ikke er så sulten om dagen som hun kunne være..
Vi har prøvet bare at give vand eller sutten.. men hun vender hovedet væk og så går vi ud af værelset.. men hun skriger i vilden sky.. også laver vi så en flaske.. også er der intet.. hun spiser den, bliver lagt tilbage i sengen og sover hurtig videre..
Har prøvet spørge SP om hvad vi skulle.. for jeg starter arbejde om 4 uger og vil også gerne have min søvn.. plus jeg ikke synes hun skal have så meget mme, men hellere mad om dagen.. og hun sagde vi skulle tage en kold tyrker og trøste når hun vågner og græder efter mad i stedet for at give.. men har vi jo lidt prøvet..
og hun kammer endnu mere over hvis vi gør det.. så meget at hun lyder til at "kløjs" i gråden..
så jeg ender med at lave en flaske..
Ihhh hvordan kan vi komme ud af den her?
Skal jeg lige så stille komme mindre pulver i så det til sidst er vand? Eller skal jeg kun lave f.eks. 120 ml også når hun har drukket det så bliver hun lagt i stedet for at hun får lov at spise til hun er mæt??
Og tror i jeg skal lade være tage hende op og give den?? Måske bare give hende liggende....??
Årh har brug for hjælp til den her 
Det er nok blevet sagt flere gange , men det handler om at være lidt hård, og ved godt at det svært!!! Jeg ammede min datter om natten osse, og hun vågnede tror jeg bare fordi det var en vane at få en tår, og det gjorde så osse at hun ik spiste så meget i løbet af dagen.. Ska så siges at vi sov på samme værelse (Vi er rykket ind i stuen nu, min kæreste og jeg)
vi gjorde det, at når hun vågnede gik han derind til hende og sad hos hende, til hun faldt i søvn igen, der gik ik lang tid så havde hun fundet fidusen, og sover på sit eget værelse uden at sku ha mad!
Din datter, skriger jo af raseri fordi hun ve at hun pleher at få noget når hun vågner, så tror "bare" at I ska være hårde...
held og lykke
Anmeld