Den lykkelige skriver:
Ok men min datter vil jo ikke tage sutten.. skal jeg så bare gå ind hvert minut og prøve at give hende sutten, evt. ligge hende ned hvis hun har rejst sig op og selvom hun ikke vil tage sutten så bare prøve og hvis hun drejer hovedet væk så gå ud?? selvom hun ikke fik sut? vente 1 minut også gøre det om igen??
Ja jeg håber virkelig også kun det vil tage en nat.. for jeg kan ikke klare det.. det skær i mit hjerte.. en det jo for hendes eget bedste.. hellere hun bliver mæt på rigtig mad end på flasker om natten..
Har hun en eller anden form for soveklud/bamse, hun bruger til trøst istedet for sutten, for så ville jeg give hende den 
Det var heller ikke altid Anton synes han skulle have sutten, så den røg tit ud over sengen, men jeg gik stadig ud efter at have sagt godnat m.m. og så vente 1 minut hver gang.
Hvis I holder fast I at hun IKKE skal have en flaske, så vil hun på et tidspunkt give op (måske af udmattelse) og falde i søvn
og så er det jo desværre forfra igen, hvis hun vågner igen 
Jeg synes også, det var SÅ hårdt, at høre Anton græde på den måde, men var også klar over, at han gjorde det, fordi han indtil da havde fået sin vilje, hvis han bare blev ved længe nok...!
Men nu kunne jeg ikke holde til de afbrudte nætter mere, så nu skulle det være 
Så I må være stærke sammen...! Og støtte hinanden I at det ikke kun er for jeres skyld, men også for deres datters skyld - for hun vil også have meget bedre af en uafbrudt nattesøvn og en god spiserutine i løbet af dagen 
Anmeld