Årh hvordan gør jeg :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Ha ha ha nå blev han skuffet oer sødmælk?? måske jeg bare skulle prøve det i nat som det første.. men lunede du det??
Hvor lang tid gik der så før han sov igennem fra aften til morgen??
Gav du ham den liggende eller tog du ham op??

Ja jeg lunede det ..

Jamen altså , nu vågner han kun fordi han skal ha sutten .. Så helt sover han ikke igennem endnu ... Heheh ..

Jeg tror det er en mdr. siden vi gav ham sødmælk første gang om natten .. Jeg sad med ham .. Hvis han ligger ned så ligger han og drejer sig og kan slet ikke finde ro med flasken , og så ender det med han er lysvågen alligevel ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Ja jeg lunede det ..

Jamen altså , nu vågner han kun fordi han skal ha sutten .. Så helt sover han ikke igennem endnu ... Heheh ..

Jeg tror det er en mdr. siden vi gav ham sødmælk første gang om natten .. Jeg sad med ham .. Hvis han ligger ned så ligger han og drejer sig og kan slet ikke finde ro med flasken , og så ender det med han er lysvågen alligevel ..

Hi hi ja ok.. min datter vågner aldrig for at skulle have sutten kun.. håber for jer han snart sover HELT igennem
Ok med sødmælken.. tror vi prøver tage en kold tyrker.. selvom jeg allerede gruer ved tanken..

Anmeld

16. december 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Hi hi ja ok.. min datter vågner aldrig for at skulle have sutten kun.. håber for jer han snart sover HELT igennem
Ok med sødmælken.. tror vi prøver tage en kold tyrker.. selvom jeg allerede gruer ved tanken..

Ja .. Det kunne vi i hvert fald ikke med Oscar .. Det havde vi prøvet i 5 mdr.. Til sidst gav vi op 

Anmeld

16. december 2011

K&S

Ja jeg forstod godt du mente de samme kaniner..  men tænker bare hvis jeg vasker den eller kommer med ny så har den ikke samme effekt.. så tør jo nærmest ikke tage den fra hende.. men ok jeg prøver lade de andre bamser være stadig.. åh gud jeg er usikker i alt det her..   men tusind tak.. nej vi begynder nok først imorgen nat.. skal en masse i morgen og orker ikke hvis jeg er vågen flere gange i nat end normalt.. Men skal nok lige skrive søndag hvordan det er gået..

Du kan evt. gå med en kanin på brystet en halv times tid inden den skal bruges - så den dufter af dig  det gjorde vi i starten, men nu er Anton fuldstændig ligeglad, bare det er en "musse" som den hedder

Og bare husk på "det skal nok blive godt" - selvom man er usikker...!

Ih ja, giv endelig en update  God "fornøjelse....!"

Anmeld

16. december 2011

Den lykkelige

K&S skriver:

Du kan evt. gå med en kanin på brystet en halv times tid inden den skal bruges - så den dufter af dig  det gjorde vi i starten, men nu er Anton fuldstændig ligeglad, bare det er en "musse" som den hedder

Og bare husk på "det skal nok blive godt" - selvom man er usikker...!

Ih ja, giv endelig en update  God "fornøjelse....!"

Ja jeg prøver også sige det nok skal blive godt.. men ihhh jeg ved jeg får SÅ svært ved det!!!
Men tusind tak for din hjælp..
Ja må vist ud og købe nogle flere kaniner  God ide med lige at have den på sig..

Anmeld

16. december 2011

K&S

Den lykkelige skriver:

Ja jeg prøver også sige det nok skal blive godt.. men ihhh jeg ved jeg får SÅ svært ved det!!!
Men tusind tak for din hjælp..
Ja må vist ud og købe nogle flere kaniner  God ide med lige at have den på sig..

Det ER svært, men det vil gavne jer alle sammen i sidste ende

Jeg synes stadig det er svært selvom Anton er 16 måneder nu - vi kæmper stadig med at få ham til at sove længere end til klokken 05.00 om morgenen  og det er ikke fordi han er sulten, men bare fordi....

Anmeld

16. december 2011

Den lykkelige

morethanperfect skriver:

Ja .. Det kunne vi i hvert fald ikke med Oscar .. Det havde vi prøvet i 5 mdr.. Til sidst gav vi op 

Nå er det rigtig?? Synes aldrig jeg har hørt om nogen hvorkold tyrker ikke virkede.. hmm.. håber det virker på min datter..
Ellers prøver jeg med sødmælken..

Anmeld

16. december 2011

Den lykkelige

K&S skriver:

Det ER svært, men det vil gavne jer alle sammen i sidste ende

Jeg synes stadig det er svært selvom Anton er 16 måneder nu - vi kæmper stadig med at få ham til at sove længere end til klokken 05.00 om morgenen  og det er ikke fordi han er sulten, men bare fordi....

Nå ja der er jeg heldigvis heldig.. min vågner først mellem 6.30-8.. så det er jo dejligt.. og bliver lagt kl 18-19 stykker.. Men har til gengæld altid være VILDT svær med lure om dagen og er det stadig lidt..

Anmeld

16. december 2011

K&S

Den lykkelige skriver:

Nå ja der er jeg heldigvis heldig.. min vågner først mellem 6.30-8.. så det er jo dejligt.. og bliver lagt kl 18-19 stykker.. Men har til gengæld altid være VILDT svær med lure om dagen og er det stadig lidt..

Jeg har nydt de MEGET få gange, Anton har sovet længere end 05.30 - det kan vist også tælles på 1 hånd

Anton sover heller ikke meget i løbet af dagen - han sover gerne mellem 1-3 timer, fra han står til han bliver puttet igen om aftenen

Anmeld

16. december 2011

morethanperfect

Den lykkelige skriver:

Nå er det rigtig?? Synes aldrig jeg har hørt om nogen hvorkold tyrker ikke virkede.. hmm.. håber det virker på min datter..
Ellers prøver jeg med sødmælken..

alt hvad jeg kan .. Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.