Vågner meget tidligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Sofia

K&S skriver:

Er der en max. alder til brug af hendes metode? :-)

Jeg ved det faktisk ikke, mener hun anbefaler man gør det når baby er 4 mdr men vi har lige brugt den igen, da Alfred var kommet ud af rytme pga en rejse til USA (tidsforskel). Og det virkede igen. Han er 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

K&S

Sofia skriver:

Jeg ved det faktisk ikke, mener hun anbefaler man gør det når baby er 4 mdr men vi har lige brugt den igen, da Alfred var kommet ud af rytme pga en rejse til USA (tidsforskel). Og det virkede igen. Han er 9 mdr.

Hmm, Anton er 16 måneder - så nok lidt udenfor rækkevidde ;-)

Anmeld

17. december 2011

Maja88

STN skriver:

det er på baggrund af min SP's udtalelser jeg ikke giver hende mad... Hun siger, at hun ikke har brug for det længere, når hun er så stor, som hun er.... men hvis det kan gøre, at hun sover i længere tid om morgenen, så kan det være jeg skal begynde at give hende mad igen, når nu hun alligevel vågner midt om natten, og jeg skal give hende sutten....

alle bøger og min sp siger de ikke skal kunne undvære det før de er en 7-8 måneder

Anmeld

18. december 2011

Sitrani

Maja88 skriver:

alle bøger og min sp siger de ikke skal kunne undvære det før de er en 7-8 måneder

Heller ikke når de vejer lige så meget, som et barn der er ældre ned 7-9 måneder..? Der må da være en grund til, at min SP siger, at hun kan undvære det......

Anmeld

18. december 2011

Saram

Nu har jeg altså ikke lige læst alle svarene..

Men min datter er 6½ månede nu og min sp havde sagt det samme med at droppe natmaden, og det fungere egentlig også fint nok, som du selv siger.. Men hun vågner også omkring 5 tiden og er bare frisk.. Tager hende som regel med ind i min seng og ligger bare og putter med hende.. Hvis hun ikke vil det, laver jeg nogen gange en flaske til hende og hvis jeg så er heldig vil hun putte videre. Ellers ligger jeg hende på hendes "legeplads" på gulvet, tænder tv'et med noget disney og ligger mig på sofaen og blunder lidt mere.. Så kan vi som regel strække den med at stå op til kl 06.00-06.30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.