Vågner meget tidligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Maise

Det er meget normalt at de vågner imellem 5-6 i nogle perioder.

min datter vågnede også imellem 4.30-5.30 hver dag i en meget lang periode. nu vågner hun imellem 6-7. alt afhængig af hvor meget hun har sovet til middag og hvornår hun kommer i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Sitrani

Toshiba skriver:

hva hvis du giver hende en flaske der tidligt? så putter hun ikke igen??

Jeg ammer kun... og har prøvet at give hende brystet der når hun vågner tidligt, men det hjælper ikke rigtig... engang imellem falder hun i søvn igen, men sover ikke længere end 15-30 min. ekstra.. hvis det overhovedet sker...

Anmeld

16. december 2011

K&S

STN skriver:

Okay....

Tjaa.. Jeg ved ikke hvad der skulle virke ved min lille pige, hun er jo ikke så gammel endnu, at jeg kan fortælle hende at det stadig er nat.... Men mon ikke det kommer på et tidspunkt

Jeg har også tidligere beklaget "min nød" hos min SP - men som hun sagde "der er bare nogle børn, der står tidligere op end andre" og Anton har aldrig været den store "sover" - og er det stadig ikke...!

Vi havde en overgang succes med at lægge ham i seng tidligere - det virkede 1 uges tid, at han faktisk sov længere om morgenen....!

Anmeld

16. december 2011

Toshiba

STN skriver:

Jeg ammer kun... og har prøvet at give hende brystet der når hun vågner tidligt, men det hjælper ikke rigtig... engang imellem falder hun i søvn igen, men sover ikke længere end 15-30 min. ekstra.. hvis det overhovedet sker...

så er hun nok bare udhvilet

Anmeld

16. december 2011

foto på lærred

Sofia skriver:

Da Alfred var 4-5 mdr stoppede vi med at give ham mad om natten, og han sov efter indkøringen fa ca 20-6. Vi brugte Anna Walhgrens metode, ved ikke om du kender den?

Jeg kender den ikke og vil meget gerne høre mere. Har en pige på snart et halvt år som vågner 1000 gange hver nat

Anmeld

16. december 2011

Sofia

foto på lærred skriver:

Jeg kender den ikke og vil meget gerne høre mere. Har en pige på snart et halvt år som vågner 1000 gange hver nat

Du skal have fat i bogen: De kære børn, og læse hendes afsnit: sove hele natten! Det hjalp her!

Anmeld

16. december 2011

foto på lærred

Sofia skriver:

Du skal have fat i bogen: De kære børn, og læse hendes afsnit: sove hele natten! Det hjalp her!

tak, jeg søgte nemlig på bibliotekets side efter du havde skrevet (troede den hed noget med søvn eller lign) men kunne ikke finde den. Så nu hvor jeg har titlen vil jeg lede efter den.

Anmeld

16. december 2011

SHERO

har ingen råd, men øv hvor jeg kender det, min søn havde en periode fra 8-10 mdr hvor vi stop op mellem 3.45 og 5 hver morgen. Så begyndte han at sove til halv 6 - 6 igen... Nu er han knap 2 og vi har siden oktober stået op 4.30-5 igen, så her kommer og går det lidt. Især pga den dumme vintertid.. suk

Anmeld

17. december 2011

Sofia

foto på lærred skriver:

tak, jeg søgte nemlig på bibliotekets side efter du havde skrevet (troede den hed noget med søvn eller lign) men kunne ikke finde den. Så nu hvor jeg har titlen vil jeg lede efter den.

Håber det hjælper!

Anmeld

17. december 2011

K&S

Sofia skriver:

Håber det hjælper!

Er der en max. alder til brug af hendes metode? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.