STN skriver:
Hej kloge damer 
Min lille pige er snart 6 måneder, og er generelt dejlig! Men kl. 04.45 om morgenen er mor bare ikke særlig frisk på at stå op.. Haha..
Jeg har droppet hendes natmad (ammede hende 1-2 gange om natten) Og nu får hun kun sutten, og det kører egentlig også okay, da hun sover videre der ved 3-4tiden, men så vågner hun allerede igen kl. lidt i fem eller ved 5tiden.. og der er det altså ikke særlig tit at jeg kan få hende til at sove videre.. Puuuha det er sgu tidligt, synes jeg..
Er der andre hvis børn står/stod så tidligt op..? Jeg går ud fra det er fordi hun ikke får mad om natten mere..? 
Anton er 16 måneder, men han har lige siden, han var knap 8 måneder vågnet mellem klokken 04.30-05.00 (uden undtagelse...!) 
Vi kæmper stadig en kamp herhjemme, da Anton er MEGET stædig - men jeg har dog sagt til Anton (efter samtale med SP) at MOR står ikke op før tidligst 05.30...! Og så kan han vælge at lægge sig ned og sove igen eller skrige indtil klokken bliver 05.30 (jeg går selvfølgelig ind til ham ca. hvert minut).
Det er blevet bedre indenfor de seneste 14 dage - og nu håber jeg, at det hjælper endnu mere, at han fik lagt dræn i mandags 

Jeg har de sidste 14 dages tid lagt mig ind på en madras, når han er vågnet 1. gang i løbet af natten (hvor han bare har fået sutten) - så når han vågnede igen og mente han skulle op, så har jeg lagt ham ned og sagt "godnat skat, jeg er lige her, men du skal sove igen, det er stadig nat" - fordi han vågnede/vågner stadig i et skrig, så SP mener han drømmer...! Og det har (7-9-13) virkert okay - han har i hvert fald lagt sig ned igen 
Anmeld