Vågner meget tidligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.460 visninger
34 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Sitrani

Hej kloge damer

Min lille pige er snart 6 måneder, og er generelt dejlig! Men kl. 04.45 om morgenen er mor bare ikke særlig frisk på at stå op.. Haha..

Jeg har droppet hendes natmad (ammede hende 1-2 gange om natten) Og nu får hun kun sutten, og det kører egentlig også okay, da hun sover videre der ved 3-4tiden, men så vågner hun allerede igen kl. lidt i fem eller ved 5tiden.. og der er det altså ikke særlig tit at jeg kan få hende til at sove videre.. Puuuha det er sgu tidligt, synes jeg..

Er der andre hvis børn står/stod så tidligt op..? Jeg går ud fra det er fordi hun ikke får mad om natten mere..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Maja88

altså når det er hun vågner så tidligt. så er det fordi (efter min mening) hun er for lille til at undvære mad om natten.. hun er jo ikke særlig gammel

Anmeld

16. december 2011

Sofia

Da Alfred var 4-5 mdr stoppede vi med at give ham mad om natten, og han sov efter indkøringen fa ca 20-6. Vi brugte Anna Walhgrens metode, ved ikke om du kender den?

Anmeld

16. december 2011

Camillee

hvis hun får noget at spise sover hun så igen?

men har ikke nogle gode råd, har selv en dreng der står op mellen kl 5.00-6.00, og det har han stort set altid gjort, men går så også tidligt i seng  (:

Anmeld

16. december 2011

evamor

Vi står også meget tidligt op med Anton (knap 11 måneder). Han får som regel heller ikke mad om natten, men han er bare så frisk når kl er 4-5-6 stykker, desværre for det er bare mega tidligt! Vi prøver at give ham en flaske nogen gange, fx kl 5, men han sover ikke videre af den grund.

Han bliver jo så hurtigt træt igen, og får en morgen lur i vognen.

KH Eva

Anmeld

16. december 2011

MortilCilas

Min søn vågned kl 4 og brokked sig til jeg stod op med ham. Og han nægted at sove videre, jeg rygged hans sengetid ½-1 time, og han sover som regel til kl seks nu

Anmeld

16. december 2011

MorEllen

Marie havde også en laaang periode hvor hun vågned kl 5. Fra hun var ca 5 måneder til hun var 8-9 måneder. Hun sov, uden afbrydelse, fra kl 20 til 05. Vi gav hende mad kl 5 og puttet hend igen, men det var kun meget sjelden hun sovnet igen.. Så da var det bare at stå op... Jeg ved ikke hvad det var der fik hende til at sove længre, men nu er hun 10 måneder og sover til kl 7.. så måske er det bare en periode...
Du kan jo forsøge at give hende mad èn gang om natten for at se om hun kan sove en time eller to mere om morgenen

Anmeld

16. december 2011

Sitrani

MortilCilas skriver:

Min søn vågned kl 4 og brokked sig til jeg stod op med ham. Og han nægted at sove videre, jeg rygged hans sengetid ½-1 time, og han sover som regel til kl seks nu

jeg har allerede rykket hendes sengetid 1 time frem, så hun kommer i seng kl. 20 Men hun vågner bare tidligere alligevel..... åh..

Anmeld

16. december 2011

Sitrani

Camillee skriver:

hvis hun får noget at spise sover hun så igen?

men har ikke nogle gode råd, har selv en dreng der står op mellen kl 5.00-6.00, og det har han stort set altid gjort, men går så også tidligt i seng  (:

Nej ikke altid... det er meget sjældent... hun kommer i seng kl. 20, vågner ved 3-4tiden og får sutten, og så er hun frisk ved 5tiden

Anmeld

16. december 2011

Sitrani

Maja88 skriver:

altså når det er hun vågner så tidligt. så er det fordi (efter min mening) hun er for lille til at undvære mad om natten.. hun er jo ikke særlig gammel

det er på baggrund af min SP's udtalelser jeg ikke giver hende mad... Hun siger, at hun ikke har brug for det længere, når hun er så stor, som hun er.... men hvis det kan gøre, at hun sover i længere tid om morgenen, så kan det være jeg skal begynde at give hende mad igen, når nu hun alligevel vågner midt om natten, og jeg skal give hende sutten....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.