billeder af bjørnebanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Rebecca55

sarahb skriver:

Ej det er jo så vildt at se 3.. NÅr jeg ser tvillinger bliver jeg tit overvældet, for jeg synes det er så fantastisk. Men at se 3, det kan mig kuldegys og et kæææmpe smil på læben. Jeg synes det er enormt facinerende... Og hold da op hvor er de bare søde, det er da helt vildt.. Grinede af det billede hvor de spiser fødderne...

Dejlige unger, og hold fast en respekt jeg har for at du lige klarer 3 unger

Her selv altid ønsket mig at få tvillinger og at jeg så får lov at få trillinger er jo helt fantastisk... Det er super hårdt arbejde, men det hele værd og mere til... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Rebecca55

foto på lærred skriver:

De er bare utrolig kære! Får du noget hjælp udefra? (ud over familien selvfølgelig

Vi har en fra jobcenteret som kommer mandag til torsdag eller rettere skulle hun komme mandag til torsdag. Hun melder sig desværre syg det meste af tiden. Min kæreste fik også 3 mdr. betalt barsel, hvilket var en kæmpe hjælp da alle 3 havde kolik...

Anmeld

18. december 2011

twinboys

18. december 2011

Rebecca55

Muhmi skriver:

Hols op hvor er de alle tre bare smukke!!

Man kan altså ikke se at de har ligget klemt eller noget, fine runde hoveder (Hvad jeg kan se i hvert fald) Og ja undskyld jeg siger det, men det er ikke for at såre nogle, det ser virkelig ikke ud som om der har ligget tre i din mave på samme tid... De ser bare rigtig kernesunde ud!

Tager jeg som et komplimant... og tak for de søde ord...

De var ikke specielt kønne da de blev født, på grund af pladsmangel, men det rettede sig heldigvis hurtigt igen... Jonathan havde afmærkninger fra mine ribben i højre side af hovedet og så farlig ud... he he.

Men i dag er der stort set ikke noget tilbage og de har allerede indhentet den halvanden mdr. de er født for tidligt, i både størrelse,vægt og motorisk. Som lægen sige virker det til de har glemt at de er født for tidligt....

Anmeld

18. december 2011

Sofia

Ihh hvor er de skønne og søde sammen

Anmeld

31. december 2011

MelikkazMoar

Rebecca55 skriver:

Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små...

Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis.

De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he

De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt

Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande...

Go JUL til alle.

Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..

ih hvor de skønne..

billed 1, 3 og 7 bringer bare kæmpe smil frem her ..

Anmeld

31. december 2011

JeNoVa

Rebecca55 skriver:

Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små...

Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis.

De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he

De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt

Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande...

Go JUL til alle.

Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..

Hehe, der er noget at holde styr på med så mange små. Dejlige billeder og skønt at det går godt.

Anmeld

3. januar 2012

Rebecca55

JeNoVa skriver:

Hehe, der er noget at holde styr på med så mange små. Dejlige billeder og skønt at det går godt.

He he, ja specielt nu hvor de fræser rundt i deres gåvogne. Man kunne godt forveksle vores stue med en radiobil-bane når de alle går i gang... Eller når de triller rundt på gulvet skal man lige holde øje med hvor man går, hi hi. Men det er en kæmpe fornøjelse, lige såvel som det er hårdt arbejde.

Anmeld

3. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lækre unger

Anmeld

3. januar 2012

HeidiØ

Eeej, hvor er de helt igennem fantastiske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.