Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rebecca55 skriver: Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små... Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis. De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande... Go JUL til alle. Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..
Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små...
Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis.
De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he
De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt
Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande...
Go JUL til alle.
Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..
Ej hvor er de bare DEJLIGE
Det må da være helt fantastisk have have trillinger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaleneJensen skriver: Ej hvor er de bare DEJLIGE Det må da være helt fantastisk have have trillinger
Det er det bedste, ELSKER det...
hvor er de bleven stor og fine..
hva hedder de? (:
Lotus86 skriver: Hold nu op hvor er er bare for søde Er jeres datter og hunden blevet en smule uvenner, på det billede med lænestolen, synes de ser noget misfornøjede ud begge to
Hold nu op hvor er er bare for søde Er jeres datter og hunden blevet en smule uvenner, på det billede med lænestolen, synes de ser noget misfornøjede ud begge to
He he nej tror bare de er trætte begge 2...
lucas<3 skriver: hvor er de bleven stor og fine.. hva hedder de? (:
På bjørnebande billedet står der sidst på nummerpladen 1-2-3 og nr. 1 er Isabell - nr.2 er Jonathan - nr. 3 er Sebastian, hvilket også er den rækkefølge de blev født...
gud hvor er de skønne
Er vildt med det billed hvor de deler fødder
Det er på alle måder dybt fascinerende med de tre små. Du virker meget overskudsagtig. Total respekt der!
De er virkelig søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128