Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hold op nogle lækre størrelser, og hvor bliver de hurtigt store.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rebecca55 skriver: Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små... Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis. De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande... Go JUL til alle. Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..
Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små...
Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis.
De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he
De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt
Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande...
Go JUL til alle.
Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..
de er bare dejlig
Rebecca55 skriver: Det er det bedste, ELSKER det...
Det er det bedste, ELSKER det...
Kan jeg skam godt forstå du gør
Åååårh hvor er de søde og et rigtig sjovt billede det første
Hold da op hvor er de søde.. Og hatten af for dig og din mand 3 STYK! Puha har nok i 1
nej hvor er de altså bare kære.. og rigtigt godt billede det i fangedragterne
De er bare utrolig kære! Får du noget hjælp udefra? (ud over familien selvfølgelig
Hols op hvor er de alle tre bare smukke!!
Man kan altså ikke se at de har ligget klemt eller noget, fine runde hoveder (Hvad jeg kan se i hvert fald) Og ja undskyld jeg siger det, men det er ikke for at såre nogle, det ser virkelig ikke ud som om der har ligget tre i din mave på samme tid... De ser bare rigtig kernesunde ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128