Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rebecca55 skriver: På bjørnebande billedet står der sidst på nummerpladen 1-2-3 og nr. 1 er Isabell - nr.2 er Jonathan - nr. 3 er Sebastian, hvilket også er den rækkefølge de blev født...
På bjørnebande billedet står der sidst på nummerpladen 1-2-3 og nr. 1 er Isabell - nr.2 er Jonathan - nr. 3 er Sebastian, hvilket også er den rækkefølge de blev født...
trode lige det var en hemlighed.
men hvor er de søde navnene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, hvor er de dejlige!
Hvor er de skønne altså! Og ELSKER det billede for de lige deles om den enes fødder
Rebecca55 skriver: Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små... Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis. De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande... Go JUL til alle. Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..
Nu er det vist ved at være læææænge siden jeg sidst har skrevet lidt om de små...
Deres kolik er vi heldigvis kommet over, så nu bliver det til lidt mere søvn heldigvis.
De har nu rundet et halvt år og hvor tiden dog går hurtig. Nu triller de rundt over det hele. I går lå der en under stuebordet, en under gyngestolen og den sidste kunne vi ikke finde da han var trillet ind under sofaen... He he
De er ved at være SÅ sjove og de griner hele tiden... så skønt
Kan slet ikke få nok af min egen lille bjørnebande...
Go JUL til alle.
Ps. kunne ikke vælge hvilke billeder jeg skulle ligge ind, så kom til at ligge en del ind..
århhh hvor er de dejlige
3 små skønne unger
Hvor er det dejligt at høre at det går godt med dem, og der ingen kolik er mere
I må binde små klokker på dem, så I kan finde dem, når de er trillet væk
Gode billeder, og de er så fine i kjole og jakkesæt
PT skriver: Hvor er de dejlige, hvor må du føle dig heldig at have hele tre vidundere. Må jeg spørge; var det naturligt, de kom til eller via behandling? Det er ok, hvis du ikke vil svare
Hvor er de dejlige, hvor må du føle dig heldig at have hele tre vidundere. Må jeg spørge; var det naturligt, de kom til eller via behandling? Det er ok, hvis du ikke vil svare
Det var ven incemination
Nøj hvor er de bare kære
Ej hvor er de da helt fantastiske gode de bileder, og hvor er de dog dejlige!
haha bjørnebandetn. genialt <3
hvor er de fine og LÆKRE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128