Nej ikke også mig ;-( bløder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Rockertand

babymus77 skriver:

Update;-)). Det blødte men eneste forklaring gyn han kunne komme med på sygehuset, var at der var en helt Tom gest sæk, og så den anden hvor lille bebs trives fint, og hjertet bankede ligeså fint;-))))) så blødningen måtte stamme fra at der kunne ha været anlæg til to;-)) når det skal være, så er jeg glad for der kun er en!!!! Skal hvile week over, og bliver det mens lign blødning, måtte jeg komme og blive scannet igen;-)) weee er lettet og glad over den trives;-)) rigtig god week til jer alle;-))

Tillykke, det er dejligt for dig.

Så er det med at få hvilet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

oOhelene&larsOo

babymus77 skriver:

Update;-)). Det blødte men eneste forklaring gyn han kunne komme med på sygehuset, var at der var en helt Tom gest sæk, og så den anden hvor lille bebs trives fint, og hjertet bankede ligeså fint;-))))) så blødningen måtte stamme fra at der kunne ha været anlæg til to;-)) når det skal være, så er jeg glad for der kun er en!!!! Skal hvile week over, og bliver det mens lign blødning, måtte jeg komme og blive scannet igen;-)) weee er lettet og glad over den trives;-)) rigtig god week til jer alle;-))

ej hvor lyder det bare godt at der ikke var noget med lille bebs 

Anmeld

16. december 2011

l.kjoeller

babymus77 skriver:

Var på wc til morgen sku være 8+1 i dag.... Og hvad er der i mine trusser da jeg sætter mig, blod..... Jeg magter bare ikke at skulle til at miste;-( Det var bare det største ønske da jeg testede positiv.... Og min mave er vokset så fint, skal jeg så til at miste nu;-( Kæft hvor er livet uretfærdigt;-(

super synd for dig, og har været i samme båd, også i december (2009). men få din læge til at sende dig til skanning for er mange der får blødning deromkring. kan sagtens være den lille har det godt. skal nok for det går godt

Anmeld

16. december 2011

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

super synd for dig, og har været i samme båd, også i december (2009). men få din læge til at sende dig til skanning for er mange der får blødning deromkring. kan sagtens være den lille har det godt. skal nok for det går godt

havde ikke set updaten. skøøøønt

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Ja er så lettet nu;-) er helt færdig!!! Kan slet ikke beskrives hvordan det var at få afvide, at den nok sku blive der!!! Og se den faktisk tog form, selvom det var utydeligt på deres gamle maskiner;-D

Anmeld

16. december 2011

CamillaSoefelt

babymus77 skriver:

Ih hvor dejligt! Det er bare den bedste nyhed op til weekenden.

Kram

Anmeld

16. december 2011

babymus77

CamillaSoefelt skriver:

Ih hvor dejligt! Det er bare den bedste nyhed op til weekenden.

Kram

Jahh jeg er så lettet;-))

Anmeld

16. december 2011

IngenKoPåIsen

babymus77 skriver:

Anmeld

16. december 2011

Maise

WEeeeeeeeeee hurra sådan. Godt at høre. Så har du lidt ro i sindet til weekenden.  for det hele og god weekend. Så er der ekstra god grund til at blæive forkælet derhjemme

Anmeld

16. december 2011

Alban

Hvor skønt  Så var/er det ligesom jeg oplevede med den første en tvilling der ikke blev til noget . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.