Nej ikke også mig ;-( bløder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

norenberg

babymus77 skriver:

Har været ved læge, og hun lavede en gu... Vidste ikke om det var gammel blod eller hinder der lå. Lukket livmoderhals.... Men hun kunne intet sige!!!! Skal scannes kl 12.00 ..... Håber det bare er ingenting!!! Men har desværre mine anelser man bløder jo ikke bare sådan ud i den blå luft!!!! Nå men tak for dem der gad skrive og give et par beroligende ord med på vejen!!!! Nu må jeg blot vente til kl 12.00.... Kram herfra...

Man kan sagtens bløde ud af den blå luft...har styrt blødt alle mine 3 graviditeter on and off hele vejen igennem....og de har aldrig kunne sige hvorfor....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

babymus77

IsabellaCiinea skriver:

Jah, så tror nu du kan være ganske rolig

Min læge sagde der lå noget blod som hun ikke vidste om var hinder eller gammelt blod!!! Så er ikke rolig før jeg ser om der stadig er hjerteblink!!!! Syns det murer lidt

Anmeld

16. december 2011

BellaCiinea

babymus77 skriver:

Min læge sagde der lå noget blod som hun ikke vidste om var hinder eller gammelt blod!!! Så er ikke rolig før jeg ser om der stadig er hjerteblink!!!! Syns det murer lidt

Så  jeg for hjerteblink

Anmeld

16. december 2011

babymus77

norenberg skriver:

Man kan sagtens bløde ud af den blå luft...har styrt blødt alle mine 3 graviditeter on and off hele vejen igennem....og de har aldrig kunne sige hvorfor....

Okay ikke særlig fedt men giver mig et lille håb;-))

Anmeld

16. december 2011

babymus77

IsabellaCiinea skriver:

Så  jeg for hjerteblink

Tusinde tak;-) Det varmer... Når man er nervøs!!

Anmeld

16. december 2011

BellaCiinea

babymus77 skriver:

Tusinde tak;-) Det varmer... Når man er nervøs!!

Anmeld

16. december 2011

Alban

Jeg har også blødt under alle mine fire graviditeter , ud af den blå luft.

Ved den første voldsomt og i lang tid over en uge der mente de der havde været en tvilling der så var gået til 

Ved de andre en sart livmoder slimhinde

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Alban skriver:

Jeg har også blødt under alle mine fire graviditeter , ud af den blå luft.

Ved den første voldsomt og i lang tid over en uge der mente de der havde været en tvilling der så var gået til 

Ved de andre en sart livmoder slimhinde

Okay, jeg har set hjerte blink et fint et for nogle uger siden;-) men derfor er det jo ikke sikkert at det er der mere!!! Jeg har sovet lidt og ser lidt mere lyst på det nu!!! Skal scannes om en time pyhhhhh, er spændt!!!

Anmeld

16. december 2011

Frk-Lotusblomst

jeg krydser for dig søde..Håber du kommer ud på den anden siden med en dejlig positiv update og forhåbentlig bare noget gammelt blod fra sarteslimhinder.. Eller uforklarlig blødning der ikke er til gene for fosteret.

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Update;-)). Det blødte men eneste forklaring gyn han kunne komme med på sygehuset, var at der var en helt Tom gest sæk, og så den anden hvor lille bebs trives fint, og hjertet bankede ligeså fint;-))))) så blødningen måtte stamme fra at der kunne ha været anlæg til to;-)) når det skal være, så er jeg glad for der kun er en!!!! Skal hvile week over, og bliver det mens lign blødning, måtte jeg komme og blive scannet igen;-)) weee er lettet og glad over den trives;-)) rigtig god week til jer alle;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.