Nej ikke også mig ;-( bløder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

babymus77

Har været ved læge, og hun lavede en gu... Vidste ikke om det var gammel blod eller hinder der lå. Lukket livmoderhals.... Men hun kunne intet sige!!!! Skal scannes kl 12.00 ..... Håber det bare er ingenting!!! Men har desværre mine anelser man bløder jo ikke bare sådan ud i den blå luft!!!! Nå men tak for dem der gad skrive og give et par beroligende ord med på vejen!!!! Nu må jeg blot vente til kl 12.00.... Kram herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

BellaCiinea

babymus77 skriver:

Var på wc til morgen sku være 8+1 i dag.... Og hvad er der i mine trusser da jeg sætter mig, blod..... Jeg magter bare ikke at skulle til at miste;-( Det var bare det største ønske da jeg testede positiv.... Og min mave er vokset så fint, skal jeg så til at miste nu;-( Kæft hvor er livet uretfærdigt;-(

Min svigerinde er også ganske kort henne.

Og har også blødt.. hun kom til en scanning, og så det fineste lille hjerteblink

Anmeld

16. december 2011

Rockertand

babymus77 skriver:

Har været ved læge, og hun lavede en gu... Vidste ikke om det var gammel blod eller hinder der lå. Lukket livmoderhals.... Men hun kunne intet sige!!!! Skal scannes kl 12.00 ..... Håber det bare er ingenting!!! Men har desværre mine anelser man bløder jo ikke bare sådan ud i den blå luft!!!! Nå men tak for dem der gad skrive og give et par beroligende ord med på vejen!!!! Nu må jeg blot vente til kl 12.00.... Kram herfra...

Det er meget positivt, at livmoderhalsen er lukket.

(- og man kan nu sagtens bløde og være gravid, det er der rigtig mange, der prøver, men ved godt, at det er svært at bevare håbet).

Jeg tror på, at alt er fint.

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Maise skriver:

hmm de fleste læger siger man skal se det an fordi man intet kan gøre så tidligt alligevel. Men så kan du betale dig fra det. Men hør din læge om han ikke kan henvise dig akut idag til gynækologisk så du kan blive scannet.

Jeg var tilknyttet fertillitetsafdelingen pga jeg skulle have været insimineret, men nåede lige i sidste øjeblik selv at lave et økobarn, så jeg kunne bare ringe og komme akut og blive scannet. Senere var det på gyn.afd. og efter uge 25 var det på fødeafd jeg rendte. Jeg var ugens gæst i en lang periode, på alle tider af døgnet.

Men du har ingen smerter??

Ikke andet end alm muren/ligament smerter... Ikke ondt som ved en abort!!!! Har jeg prøvet for år tilbage og nej slet ikke sådan endnu!!!!!!! Men det her kan jo være starten

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Maise skriver:

hmm de fleste læger siger man skal se det an fordi man intet kan gøre så tidligt alligevel. Men så kan du betale dig fra det. Men hør din læge om han ikke kan henvise dig akut idag til gynækologisk så du kan blive scannet.

Jeg var tilknyttet fertillitetsafdelingen pga jeg skulle have været insimineret, men nåede lige i sidste øjeblik selv at lave et økobarn, så jeg kunne bare ringe og komme akut og blive scannet. Senere var det på gyn.afd. og efter uge 25 var det på fødeafd jeg rendte. Jeg var ugens gæst i en lang periode, på alle tider af døgnet.

Men du har ingen smerter??

Ikke andet end alm muren/ligament smerter... Ikke ondt som ved en abort!!!! Har jeg prøvet for år tilbage og nej slet ikke sådan endnu!!!!!!! Men det her kan jo være starten

Anmeld

16. december 2011

Sillebob

Søde, sender dig lige en  og håber at alt er ok.....

Knus herfra

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Rockertand skriver:

Det er meget positivt, at livmoderhalsen er lukket.

(- og man kan nu sagtens bløde og være gravid, det er der rigtig mange, der prøver, men ved godt, at det er svært at bevare håbet).

Jeg tror på, at alt er fint.

Tak hvor er du sød!!!! Lægen så bare ikke så optimistisk ud men uanset så kan jeg ikke gøre fra eller til !!! Hvis der ikke er hjerte blink mere, så kan jeg jo alligevel ikke gøre noget!!!! Men så er det bedre at få vished!!!

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Sillebob skriver:

Søde, sender dig lige en  og håber at alt er ok.....

Knus herfra

Tusinde tak;-) Dejligt med kram og håb!!!! Har ventet 9 mdr på denne bebs, og blev så lykkelig da jeg testede positiv!!! Men ved ikke, hvorfor jeg tror løbet er kørt!!! Har godt læst om nogle der blødte alligevrl, og forblev gravide!!!!

Anmeld

16. december 2011

babymus77

IsabellaCiinea skriver:

Min svigerinde er også ganske kort henne.

Og har også blødt.. hun kom til en scanning, og så det fineste lille hjerteblink

Åhh det lyder dejligt... Så er der et lille håb!!! Dejligt for hende at der ikke var noget galt!!! ;-)

Anmeld

16. december 2011

BellaCiinea

babymus77 skriver:

Åhh det lyder dejligt... Så er der et lille håb!!! Dejligt for hende at der ikke var noget galt!!! ;-)

Jah, så tror nu du kan være ganske rolig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.