Nej ikke også mig ;-( bløder.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.692 visninger
41 svar
0 synes godt om
16. december 2011

babymus77

Var på wc til morgen sku være 8+1 i dag.... Og hvad er der i mine trusser da jeg sætter mig, blod..... Jeg magter bare ikke at skulle til at miste;-( Det var bare det største ønske da jeg testede positiv.... Og min mave er vokset så fint, skal jeg så til at miste nu;-( Kæft hvor er livet uretfærdigt;-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Maise

Det er ikke sikkert du ered at miste. det er meget normalt at bløde, især i starten af graviditeten og omkring der hvor man normalt skulle have hft sin menstruation. Jeg blødte MEGET under min graviditet. Blev sygemeldt pga. i uge 22. Sarte blodkar v. livmoderhals var konklusionen. jeg blødte frem til uge 33.

Bliv evt. scannet så du kan se -blink.

kh maise

Anmeld

16. december 2011

B&J

det er ikke sikkert jeg jeg små blødte også 3 gange under min og der var alt fint... så jeg krydser finger for alt er også fint hos dig...

men heller ring og få en tjekker

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Maise skriver:

Det er ikke sikkert du ered at miste. det er meget normalt at bløde, især i starten af graviditeten og omkring der hvor man normalt skulle have hft sin menstruation. Jeg blødte MEGET under min graviditet. Blev sygemeldt pga. i uge 22. Sarte blodkar v. livmoderhals var konklusionen. jeg blødte frem til uge 33.

Bliv evt. scannet så du kan se -blink.

kh maise

Ja skal til læge kl 9.10;-(. Er bare så ked øvvv altså!!! Sku ha mens denne week. Hvis jeg ikke var gravid.... Håber så inderligt den er derinde;-( tak for din opmundrende besked:-)

Anmeld

16. december 2011

Maise

babymus77 skriver:

Ja skal til læge kl 9.10;-(. Er bare så ked øvvv altså!!! Sku ha mens denne week. Hvis jeg ikke var gravid.... Håber så inderligt den er derinde;-( tak for din opmundrende besked:-)

Ja jeg blødte netop også når jeg skulle have mens, og jeg blødte meget, så jeg var så bange.

og

Anmeld

16. december 2011

babymus77

B&J skriver:

det er ikke sikkert jeg jeg små blødte også 3 gange under min og der var alt fint... så jeg krydser finger for alt er også fint hos dig...

men heller ring og få en tjekker

Håber inderligt at det er i orden;-/ Det var bare ikke en dråbe, der var blod og det gør mig bange og forskrækket.... Guds et tudefjæs man kan blive så hurtig:-)

Anmeld

16. december 2011

B&J

babymus77 skriver:

Håber inderligt at det er i orden;-/ Det var bare ikke en dråbe, der var blod og det gør mig bange og forskrækket.... Guds et tudefjæs man kan blive så hurtig:-)

Mit var også rimelig meget og i 2 dage af gangen... men ja man bliver hurtig bange for det er verdens bedste gave at få... men håber ikke der er noget

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Maise skriver:

Ja jeg blødte netop også når jeg skulle have mens, og jeg blødte meget, så jeg var så bange.

og

Jeg skyndte mig i seng igen.... Tør ikke stå op hvis jeg så begynder at bløde meget:-( venter med at gå ud på wc og gøre mig i stand til kæresten kommer igen!!!!! Sender lægen en til scanning eller er de ligeglade???

Anmeld

16. december 2011

Maise

babymus77 skriver:

Jeg skyndte mig i seng igen.... Tør ikke stå op hvis jeg så begynder at bløde meget:-( venter med at gå ud på wc og gøre mig i stand til kæresten kommer igen!!!!! Sender lægen en til scanning eller er de ligeglade???

hmm de fleste læger siger man skal se det an fordi man intet kan gøre så tidligt alligevel. Men så kan du betale dig fra det. Men hør din læge om han ikke kan henvise dig akut idag til gynækologisk så du kan blive scannet.

Jeg var tilknyttet fertillitetsafdelingen pga jeg skulle have været insimineret, men nåede lige i sidste øjeblik selv at lave et økobarn, så jeg kunne bare ringe og komme akut og blive scannet. Senere var det på gyn.afd. og efter uge 25 var det på fødeafd jeg rendte. Jeg var ugens gæst i en lang periode, på alle tider af døgnet.

Men du har ingen smerter??

Anmeld

16. december 2011

CamillaSoefelt

babymus77 skriver:

Var på wc til morgen sku være 8+1 i dag.... Og hvad er der i mine trusser da jeg sætter mig, blod..... Jeg magter bare ikke at skulle til at miste;-( Det var bare det største ønske da jeg testede positiv.... Og min mave er vokset så fint, skal jeg så til at miste nu;-( Kæft hvor er livet uretfærdigt;-(

Vil bare gi dig en krammer. Og sige at der er mange der i deres graviditet bløder på de tidspunkter hvor deres mens skulle være kommet. Og alligevel er alt fint med baby.

Men gi din læge et kald og få en scanning så du kan gå weekenden roligt i møde:-)!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.