Kay skriver:
jeg skulle havde ringet til lægen her kl.14.30 for at få afvide om mit hcg steg som det skulle og ja... om baby var død eller levende...
kl. 13.15 ringer min telefon og det er sygeplejesken inde fra klenikken, der siger ja jeg ringer til dig for jeeg tænkte at du gerne ville havde svaret hurtigt, og vi har fået det før end vi regnede med...
jeg bliver helt stille og venter på hun fortsætter.... og hun siger at tallene stiger som de skal og der ikke er noget at være nervøs for
det hele er som det skal være...
nej hvor blev jeg glad... og lettet... timerne (og minutterne) siden kl. 7 i morges da jeg fik taget den sidste prøve har bare sneglet sig afsted...
hun ønskede mig god jul og godt nytår... og sagde at vi holdte fast i den tid. jeg har d. 2 januar... hvor vi skulle havde startet i behandling men at den var lavet om til en scanning så vi kunne se 
nøj jeg er lettet nu...
Fantastisk, så dejligt at høre!! Bliver spændende at se den lille spire den 2 januar, hvor du jo helt sikkert kan se hjerteblink så, for der er du vel mere end 7 uger henne.. eller?
Anmeld