Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er det dejligt for jer Tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: jeg skulle havde ringet til lægen her kl.14.30 for at få afvide om mit hcg steg som det skulle og ja... om baby var død eller levende... kl. 13.15 ringer min telefon og det er sygeplejesken inde fra klenikken, der siger ja jeg ringer til dig for jeeg tænkte at du gerne ville havde svaret hurtigt, og vi har fået det før end vi regnede med... jeg bliver helt stille og venter på hun fortsætter.... og hun siger at tallene stiger som de skal og der ikke er noget at være nervøs for det hele er som det skal være... nej hvor blev jeg glad... og lettet... timerne (og minutterne) siden kl. 7 i morges da jeg fik taget den sidste prøve har bare sneglet sig afsted... hun ønskede mig god jul og godt nytår... og sagde at vi holdte fast i den tid. jeg har d. 2 januar... hvor vi skulle havde startet i behandling men at den var lavet om til en scanning så vi kunne se nøj jeg er lettet nu...
jeg skulle havde ringet til lægen her kl.14.30 for at få afvide om mit hcg steg som det skulle og ja... om baby var død eller levende...
kl. 13.15 ringer min telefon og det er sygeplejesken inde fra klenikken, der siger ja jeg ringer til dig for jeeg tænkte at du gerne ville havde svaret hurtigt, og vi har fået det før end vi regnede med...
jeg bliver helt stille og venter på hun fortsætter.... og hun siger at tallene stiger som de skal og der ikke er noget at være nervøs for det hele er som det skal være...
nej hvor blev jeg glad... og lettet... timerne (og minutterne) siden kl. 7 i morges da jeg fik taget den sidste prøve har bare sneglet sig afsted...
hun ønskede mig god jul og godt nytår... og sagde at vi holdte fast i den tid. jeg har d. 2 januar... hvor vi skulle havde startet i behandling men at den var lavet om til en scanning så vi kunne se
nøj jeg er lettet nu...
Frk-Lotusblomst skriver: Jubii yay yay jubii jubii yay. - Det er hvad der beskriver hvordan jeg har det med den update søde kay. Jeg glæder mig allerede på dine vegne til d. 2. januar.
Jubii yay yay jubii jubii yay. - Det er hvad der beskriver hvordan jeg har det med den update søde kay. Jeg glæder mig allerede på dine vegne til d. 2. januar.
mange tak søde er så glad for at du ik forladder baby.dk helt
tusinde tak alle sammen
Nej hvor er det fantastisk søødeKan godt forstå at du er lettet og glad
Kay skriver: mange tak søde er så glad for at du ik forladder baby.dk helt
Åh hvor dejligt
Stort tillykke - nu skal tiden indtil 2. januar bare gå stærkt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128